שלטים מוארים לבית הכנסת

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שלטים מוארים לבית הכנסתאנחנו מכירים את הימצאותם של שלטים מוארים על גבי חזיתות חנויות, מעל עסקים ומשרדים, כשלטי הכוונה במרכזים מסחריים וכד'. אולם רבים אינם יודעים כי שלטים מוארים, הדולקים ומפיצים את האור ומעניקים בולטות, יכולים להיות אפקטיבבים ולסייע רבות גם למבני תרבות, אומנות ומקומות כינוס. למעשה, גם בית כנסת הינו מקום כינוס שכזה אליו מגיעים מתפללים רבים, לפעמים בבוקר, לפעמים – 3 פעמים ביום, בין אם לתפילה ובין אם להעמיק בלימוד. 

האנשים הדבקים בדת ובמסורת, יודעים כי מצווה להדר ולפאר את בית הכנסת. גם משום הקניית יופי וכבוד למקום אבל גם בשביל לבסס את מרכזיותו של בית הכנסת בחיי הקהילה לאורך כל היום. בדיוק בנקודה הזו, שלטים מוארים לבית הכנסת מעניקים כלי יעיל מאין כמותו, הן ליצירת בולטות וחן לבית הכנסת ואין לפרסום קיומו והמתרחש בו, לאורך כל היום.

שלטים מוארים לבית הכנסת – להפיץ את האור

בין אם בית הכנסת משמש למקום תפילה לקהילה ובין אם הוא מהווה גם מקום לבית מדרש ולימוד, הרי שהוא מהווה עוגן עבור הקהילה אבל גם אבן שואבת לעוברים בסביבה. אלו שמחפשים מסיבות שונות מקום להתפלל בו כשהם נדרשים לכך. ההבנה היא שעל לבית הכנסת להישאר סמוי מן העין. זו גם הסיבה שמרבית בתי הכנסת נבנים בפאר ומושקעים בהם אלמנטים של חן ויופי. הם 'מקדש מעט' וכמקדש צריכים להיות מפוארים. שלטים מוארים לבית הכנסת מעניקים את האפקט של פאר והדר אבל גם מסמנים בבולטות את בית הכנסת. ממש כמו שלט מואר ובלתי ניתן להחמצה על קניון, כך גם שלטים מוארים לבית הכנסת – מסמנים הנה מקום הכינוס המרכזי.

משחרית עד ערבית

בית כנסת הוא מקום הכינוס המרכזי של חבורת אנשים הפועל לאורך כל היממה במשך כל השבוע. גם אם במסגרת בית הכנסת אין פעילות של לימוד לאורך כל היום הרי שהוא פעיל ושוקק בכמה נקודות זמן לאורך היממה. זה מתחיל מ'תפילת ותיקין' – כזו המתרחשת כאשר השמש עוד לא עלתה, עבור בתפילת שחרית בבוקר, מנחה בצהריים וערבית כאשר בחוץ שוררת החשיכה. בשתי נקודות זמן, פועל בית הכנסת כאשר יש בחוץ חושך. לפני תפילת שחרית ובעת תפילת ערבית. שלטים מוארים לבית הכנסת מאפשרים לבית הכנסת לבלוט בדיוק בנקודות זמן אלו. כאשר הכל חשוך, השלט המואר מקנה אפקט שגם מבליט את בית הכנסת וגם נותן לו הילה מיוחדת.

שלטים מוארים לבית הכנסת גם בפנים

שלטים מוארים  התלויים בחזית המבנה, מוסיפים כאמור נופך מיוחד אבל ראוי להכיר כי ניתן להתקין גם שלטים מוארים לבית הכנסת גם בתוכו, במבואה או בהיכל עצמו. שלטים אלו גם כן מעניקים אווירה מיוחדת ויכולים לשמש שלטי הכוונה או שלטי מידע. רבים משתמשים במגוון שלטים לבית הכנסת עבור לוחות הזכרת נשמות, לוחות המודיעים על זמני התפילה, שלטים המזכירים על תפילות מסוימות שיש לומר בחגים ובזמנים מיוחדים וכן שלטים על שיעורים הניתנים במקום וכן פסוקים על הקירות או על ארון הקודש, שבשל היותם מוארים- מקבלים בולטות ומשמעות רבה יותר.

למעשה, ניתן לבחור שלטים מוארים בכל גודל שנחפוץ: החל משלטים גדולים מאוד וכלה בשלטים קטנים יחסית, כמו תזכורות לימי ספירת העומר וכד'. ניתן גם להטמיע בשלטים טכנולוגיות שונות החל משלטים סטטיים שהבולטות שבהם היא רק על ידי אפקט האור וכלה בשלטים מוארים אינטראקטיביים, בהם המסך מתחלף. העיצובים עצמם משתנים גם הם וניתנים לגיוון מגרפיקה מסורתית לחזות מודרנית יותר.

ללא פשרות

כאשר מדובר בעסק שלנו או ברכושנו הפרטי- אנחנו משקיעים את הטוב ביותר. אבל אין זה אומר שצריך לעשות ההפך בבית הכנסת, למרות שהוא לא פרטי שלנו אלא של כל הקהילה. לא ראוי להתפשר בשום דבר מתכולת בית הכנסת וכך גם אין להתפשר על שלטים לבית הכנסת. על השלטים להיות עשויים על ידי חברה מקצועית ואיכותית, בעלת סטנדרטים גבוהים ועשויים מומרי הגלם הטובים ביותר- כאלו היכולים לכל מזג אוויר ולא נפגעים ממנו ומיועדים לשימוש מיטבי עשרות בשנים. ראוי גם שמערכות התאורה יהיו חסכוניות בחשמל ושהחברה שתתקין את השלטים תיתן אחריות מקיפה לשנים רבות.

שלטים מוארים לבית הכנסת
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!