איך לבחור נכון שלטים מוארים לעסקים

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שלטים מוארים לעסקיםשלטים מוארים לעסקים הם המילה האחרונה בתחום הפרסום והענקת בולטות לעסקים. אומנם שלטים המפיצים אור נוכחים בחזיתות העסקים כבר שנים רבות אולם הטכנולוגיה החדשנית, השימוש בחומרים מתקדמים והשפה המיתוגית החדשה- מזניקים אותם שוב קדימה. כעת אין מדובר רק על שלטים מוארים לעסקים כמו מסעדות, ברים או חנויות הלבשה וכד'. כיום ניתן למצוא שלטים מוארים בכל מקום ועבור כל עסק. גם על רבי קומות בהן שוכנים משרדים של חברת הייטק. כולם הבינו את היתרונות הרבים הגלומים בהם וכולם רוצים לבלוט.

שלטים מוארים לעסקים, ביחוד כאלו שמעוצבים בצורה ייחודית, מושכים את תשומת הלב של כל מי שצופה בהם, בין אם הוא התכוון מראש לחפש אחר העסק ובין אם הוא סתם עובר אורח שהגיע לקרבת מקום. יתרה מכך, שלטים מוארים לעסקים מאפשרים לעסק להכריז על מיקומו (ולפעמים גם על מהותו ומרכולתו) דווקא בשעות שבהן בדרך כלל שלטים רגילים מאבדים אפקטיביות- שעות החושך. הזוהר שהשלט מפיץ, מקנה אפקט מיוחד ובולט יותר ככל שחשוך יותר מסביב וכאשר משלבים בשלט גם אלמנטים צבעוניים – מדובר בחגיגה גדולה.

איך בוחרים שלטים מוארים לעסקים?

כמו בכל עולמות העסקים הפועלים בתחום הפרסום, המיתוג והתדמית, גם בתחום השלטים המאירים, רבים רוצים לקפוץ על העגלה ולנסות להרוויח. אלא שענף השילוט, בכלל ושלטים מוארים לעסקים, בפרט, אינם משהו שכל אחד יכול לעשות. זאת אומר- כל אחד יכול לעשות אבל השאלה היא: האם התוצאה תהיה מוצלחת? והאם זה טוב לעסק שלך? אנחנו בחברה, לא חושבים שיש להתפשר על איכות השילוט כמו גם על החשיבה המקדימה ליצורו. אם אתם משקיעים כסף בהתקנת שלטים מוארים לעסקים – שלפחות הם יהיו אפקטיביים עבורכם. הנה כמה נקודות, שכדאי לבחון לפני התקשרות עם חברות שלטים:

איכות השלטים. שלטים מוארים לעסקים כולים להיות עשויים מחומרים רבים אולם הפופולאריים ביותר לצורך כך הם P.V.C ואלומיניום ולעיתים משולב פרספקט על מנת שהאור יצא דרכו החוצה. מעבר לאיכות ההרכבה הנדרשת, הרי שעל השלט להיות מסוגל לעמוד בפגעי מזג האוויר (מים, רוחות ועוד) שכן הוא עומד במשך שנים רבות בחוץ. צריך שגם האחזקה שלו תהיה פשוטה. למעשה, רצוי שחוץ מהחלפת נורה, כתוצאה מאורך החיים "הטבעי" של הנורות- לא תזדקקו כלל לטפל בשלט. 

גרפיקה ומומחיות במיתוג. עברו הימים בהם שלטים מוארים לעסקים היו חד מימדיים. כיום, הטכנולוגיה מאפשרת שלטים מורכבים, בתלת מימד עם מסמכי מולטימדיה ועוד חידושים. כל זה אומר, שאפשרויות המיתוג וסימון הבולטות- הופכים גדולים ואפשריים יותר. ניתן לייצר את הלוגו של החברה על ידי שלט מואר או כל אלמנט עיצובי אחר. לצורך כך נדרשת חברת ייצור שלטים שלא רק יודעת לעבוד בטכניקות עיצוב מתקדמות אלא חיה ונושמת את עולם המיתוג והפרסום.

שירות ואמינות. אנחנו לא מדברים רק על האחריות שעל החברה לתת לשלט שהתקינה אצלכם- דבר אלמנטרי לכל הדעות. אנחנו מדברים על שירות לקוחות, זמינות, עבודה מהירה ויעילה, מינימום הפרעה לעסק בזמן ההתקנה ועוד. 

ירוק בעיניים. כחלק מהמגמה העולמית לעבור לצריכת אנרגיה חכמה, גם תחום שלטים מוארים לעסקים פונה לשם. במקרה זה מדובר על תאורה חסכונית, שגם חוסכת באנרגיה וגם חוסכת לכם כסף על הוצאות חשמל.  כמובן שניתן להשתמש בתאורה פלורסנטית מרהיבה אבל תאורת לד, יכולה להיות יפה לא פחות והאלמנטים העיצוביים שלה רבים מספור.

הגודל לא קובע. טוב הוא קובע קצת. בד"כ ככל שהשלט גדול יותר  – הוא יותר מרשים. אבל זה יותר נכון בעולם של שלטים רגילים. בעולם של שלטים מוארים ניתן להשיג אפקט WOW  גם אם שלטים קטנים יותר. כך שאם אין לכם קיר גדול לתליית שלט, אין צורך לוותר לחלוטין על הבולטות שמעניק שלט מואר. תוכלו לבחור בפתרונות המיקום האחרים שמציעה חברת השילוט (ויש רבים כאלו) או לבחור שלט קטן יותר אבל מלא אמירה וצבעוניות, שייתן אפקט גדול, הרבה יותר מגודלו בפועל.

לא רק בחזית. אם כבר הענקתם חוויה מחוץ לעסק למי שמגיע אליכם, למה שלא תתנו לו חוויה מרשימה לא פחות גם כשהוא בתוך העסק שלכם? ניתן לייצר שלטים לעסקים גם בתוך החלל הפנימי של העסק, למשל בהפרדה בין המחלקות השונות, שלטי הכוונה, שלטים עם פרטים על קולקציות, מבצעים או סתם אלמנטים עיצוביים מדליקים, הנתלים על קירות העסק או משתלשלים מהתקרה. אפשר ליצור באמצעות השלטים חוויה אחרת לגמרי מזו שבחוץ או להשתמש באלמנטים עיצוביים וגרפים דומים כדי ליצור המשכיות.

שלטים מוארים לעסקים
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!