שלט זכוכית למשרד

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שלט זכוכית למשרדשלט זכוכית למשרד יכול להיות בכניסה למשרד, יכול להיות שלט הדרכה לכיוון האורחים בהמתנה ועוד. שלטי זכוכית נחשבים לשלטים יקרים יחסית אך מצד שני, הבלאי שלהם מאוד נמוך והם לא דוהים או איכותם אינה נפגעת. כדי ליצור שלט זכוכית למשרד בהתאמה אישית וברמה גבוהה יש לפנות לחברה מקצועית המתמחה בייצור שלטים לבתי עסקים ולבתים פרטיים.

 

למה דווקא שלט זכוכית?

היצע האפשרויות הוא רחב, תוכלו לבחור שילוט שהוא יותר זול מאשר שלטי זכוכית כמו שלטי עץ, מתכת, אלומיניום ועוד, אז למה דווקא לבחור בשלטי זכוכית? לשלטי זכוכית יש את הייחודיות שלהם ולכן גם ניתן לראות שרבים בוחרים דווקא בשלטים אלו. הדבר שמייחד את שלטי הזכוכית הוא מה שהם משדרים – יוקרתיות. לשלטי זכוכית יש יתרונות ברורים, קל לנקות את שלטי הכניסה מזכוכית כדי לשמור על מראה רענן, הם קלים להתקנה והם מתאימים לשילוט פנים וחוץ, הם יכולים להיות חשופים לשמש ללא חשש מבלאי ולכן הו הפופולריים ביותר בקרב משרדים.

חשוב לדעת, כאשר אתם בוחרים שלט זכוכית יש סוגים שונים של שלט זכוכית למשרד. כדי להבטיח אורך חיים ממושך והסרת כל דאגה עבור שוהי המקום אנו ממליצים לבחור ולוודא שהשלט אותו הזמנתם עשוי זכוכית כפולה או זכוכית חוסמת. בדרך הזאת תוכלו להרגיש בחופשיות כאשר אתם מנקים את השלט וההוצאה שלכם תהיה חד פעמית. 

 

עיצוב בהתאמה אישית

כפי שציינו, עסקים רבים בוחרים להשתמש בשלטי זכוכית, אז למה גם לכם להיות חלק מהעדר? כאשר אתם בוחרים שלט זכוכית למשרד אתם נמצאים בסטטוס מסוים, השלט הזה יעשה את העבודה הראשונה בלבד למה שאתם רוצים לשדר לקהל. אבל בסופו של דבר, אם אתם רוצים לשמור על ייחודיות ולא להתבסס רק על עוד שלט זכוכית אנחנו ממליצים לכם לחשוב מחוץ לקופסא. היתרון של ייצור שלט למשרד במקום מקצועי הוא שיש לכם מרחב אפשרויות עצום של עיצוב בהתאמה אישית. העיצוב יכול להיות גם לפי סוג החריטה, צבעים וגם עיצוב הזכוכית עצמה. אם החלטתם שאתם רוצים לבחור בשלט מזכוכית אנחנו ממליצים לכם לעשות סיעור מוחות בנוגע לאיך יראה השלט ותוכלו גם לקבל המלצה מחברת הייצור עצמה, הייחודיות שלכם היא מה שתביא לכם לקוחות.

כאשר מחליטים לעצב שלט בהתאמה אישית הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא מה אתם רוצים להעביר. שלט זכוכית למשרד הוא הרושם הראשוני שאתם מותירים על הלקוח כשהוא מגיע אליכם. השלט צריך לשקף את מה שהעסק שלכם דוגל בו וכמובן לכלול את הלוגו שלכם. גם אם מדובר בשלטי שילוט ושלטים "בנאליים" גם כאן אתם יכולים להכניס את האישיות של העסק שלכם. 

 

איך מתבצע תהליך הזמנת השלט?

בתור התחלה יש לערוך סקר שוק, זאת הדרך הטובה ביותר למצוא את החברה הנכונה לכם. סקר שוק צריך להתבסס על מחיר, אפשרויות וניסיון של החברה. תחילה רצוי לבדוק שהחברה יכולה להציע לכם מגוון רחב של פתרונות ואין לה הגבלה מסוימת מבחינת התאמה אישית. לאחר מכן, מהו הניסיון של החברה? חברת בעלת ניסיון תוכלו להציע לכם מניסיונה בכל הנוגע לבחירת השלט, גדלי שלט מומלצים, מה נכון ומה לא נכון למשרד שלכם ואיך להפוך את החוויה של הלקוח להרבה יותר מושכת. לבסוף, המחיר הוא גם משפיע בבחירה שלנו ובכל זאת, משפיע משני בלבד. המחיר הוא הוצאה חד פעמית כיוון שמדובר על שלט זכוכית למשרד. ברגע בו אתם בוחרים את החברה הנכונה השלט יישמר לאורך שנים (כפי שציינו בפסקה הראשונה). חברה מקצועית תעניק לכם את המחירים הממוצעים בשוק ובנוסף גם ייעוץ והכוונה בהתאם למיקום העסק שלכם, למיקום בו יעמוד השלט ובהתאם לעיסוק שלכם. השלב הבא היא בחירה של סוג שלט הזכוכית אותו תבחרו:

 

  • שלט זכוכית למשרד שנחשב לפשוט ונוח להכנה הוא שלט זכוכית מודפס. על גבי הזכוכית מודפס הלוגו והכיתוב בו אתם מעוניינים. החיסרון הוא שכאן הבלאי מעט יותר גבוה ואם מדובר על מקום שחשוף לשמש במהלך השנים הכיתוב יוכל לדהות. הכנת שלט זכוכית מודפס לוקח בין יומיים ל-6 ימי עסק. 
  • שלט זכוכית בחריטה מתחלקים למספר של אפשרויות: חריטה בלייזר, חריטה בהתזת חול וחריטה באמצעות הדפסת זכוכית מיוחדת. הבחירה בשלטי זכוכית עם חריטה נחשבים ליוקרתיים יותר ונדרשת כאן חברה מקצועית כדי להגיע לתוצאה הרצויה. משך זמן הכנת השלט הוא בין 4 ימים עסקים ועד ל-14.
  • שלט זכוכית עם הבלטות הם שלטי זכוכית בהם האותיות "יוצאות החוצה", מדובר על חומר גלם יותר עמיד וגם יותר פופולרי בקרב בתי עסקים שונים. משך זמן ייצור השלט הוא בין 2 ימי עסקים ועד לכ-10 ימי עסק. מבעד לכל מה שציינו עד עכשיו יש עוד סוגי שלטים שונים כמו הדפסה ישירה, הדפסה של מדבקה, שלט זכוכית מורחקת מהקיר, הבלטות תלת מימד ושלטי זכוכית מוארים.

אלו סוגי שלטים יש?

כדי להגיע יותר מוכנים לבחירת שלט זכוכית למשרד יש להכיר את שלושת סוגי השלטים שיש למשרד:

  • שלטי הכוונה – אלו שלטים (כפי שהשם מרמז) שמכוונים אתכם ממקום למקום, עוזרים ללקוחות להבין איפה המשרד, איפה השירותים, איך להגיע לכאן ולכאן. שלטי הכוונה חייבים להיות ממוקמים במקום בולט והם יכולים להיות גם מזכוכית. בדרך כלל כאשר משרד בוחר בשלט כניסה זכוכית הוא יעדיף לשמור על אותו דפוס וכל שלטי המקום יהיו מאותו חומר גלם.
  • שלטי מיתוג ופרסום – שלטי מיתוג הם הכרחיים גם בתוך המשרד, גם בשביל עובדי החברה וגם בשביל הלקוחות. הסוד הוא להתאים את שלטי המיתוג לכל עיצוב המשרד והשילוט הכללי, ככה תקבלו מיתוג נוכח ולא אגרסיבי מדי. 

 

שלט זכוכית למשרד
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!