שלט כניסה למשרד

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שלט כניסה למשרדשלט כניסה למשרד יכול להיות מאלומיניום, זכוכית, עץ ועוד חומרים שונים. האם זה משנה החומר ממנו עשוי השלט? האם באמת יש צורך בשלט כניסה למשרד? תחום השילוט למשרדים הוא מאוד באפלה ורבים לא מבינים עד כמה חשוב השילוט במשרד, מהו מסמל ואיך זה משפיע עליכם בתור נותני שירות ועובדי המקום. אם אתם מתלבטים לגבי שלט למשרד, אם צריך או איזה סוג שלט מומלץ לרכוש כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

 

שלט כניסה למשרד להגדלת הכנסות העסק

האם הכותרת בלבלה אתכם? באופן עקיף לשלט הכניסה יש השפעה רבה והוא משמש בתור רושם ראשוני לכל דבר ועניין. ברגע בו לקוח מגיע אליכם הדבר הראשון שהוא פוגש זה את שלט הכניסה שלכם. עכשיו תחשבו על זה בצורה כזאת, אם אין לכם שלט כניסה או שיש שלט כניסה מאוד פשוט למשרד איך זה משפיע על התחושה של הלקוח? מצד שני, אם עכשיו יש לכם שלט למשרד מזכוכית או שלט מעוצב שמושך את העין של הלקוח הוא יודע שהוא הגיע למקום הנכון. כמו כן, שלט כניסה נועד כדי לכוון את הלקוחות שלכם למקום הנכון. אפשר לומר שיש השפעה מאוד גדולה לשלט כניסה לגבי אם הלקוח יבחר בשירות שלכם או לא, כמובן שלאחר כניסתו אתם צריכים עדיין לשמור על אמון, שירות ואיכות. 

 

למה צריך שלט כניסה למשרד?

הבנו שיש חשיבות גדולה של שלט כניסה למשרד בנוגע לרושם ראשוני, אבל זאת לא הסיבה היחידה שבגללה אתם צריכים שלט כניסה . משרדים נמצאים בדרך כלל בתוך בניינים הומי משרדים, המשרדים נמצאים בהשכרה ומתוך כל המשרדים הלקוח צריך לזהות איפה המשרד שלכם. שלט כניסה למשרד יכולים גם להדריך את הלקוח איך להגיע למשרד בתוך כל הקומה ממש בדומה לשלטי שילוט, וגם שלט למשרד מעניק הכוונה קלה ומהירה עבור הלקוח וסביבת המשרד. כמו כן, שלט למשרד משרה תחושה של סמכותיות וביטחון בקרב הלקוחות שלכם וחשוב יותר הכל- מדובר על כלי שיווקי לכל דבר ועניין. שלט למשרד צריך לכלול את לוגו החברה שלכם, יש לכם מקום לפרסם את עצמכם גם בפני העוברים והשבים שלא באו במיוחד אליכם אלא עוברי אורח.  

למשרדים קיימים סוגים שונים של שלטים, ישנם שלטי הכוונה, שלטי מיתוג ושלטי פרסום. בדרך כלל שלטי מיתוג ופרסום יהיו בכניסה ומיד לאחר מכן יופיעו שלטי הכוונה. שלטי פרסום חייבים להיות עם מסר מדויק ופשוט, אין מקום להרחיב על ההיסטוריה שלכם, אלא במשפט ואפילו מילה אחת למסור את המסר הנכון ללקוח. שלטי מיתוג כוללים את הלוגו של העסק והדרך הנכונה של שלטי מיתוג היא באמצעות בידול לעומת המתחרים שלכם, בין אם מדובר על מתחרים שנמצאים בקומה שלכם ובכלל. 

 

סוגי שלטי כניסה למשרדסוגי שלטי כניסה למשרד

  • שלט זכוכית – שלטי זכוכית הם השלטים היוקרתיים ביותר עבור עסקים ומשרדים. שלט זכוכית משדר יוקרתיות וניתן לחרוט גם על שלט זכוכית דרך חברה מקצועית. היתרון של שלט זכוכית בא לידי ביטוי בפשטות כביכול ועדיין לשדר יוקרתיות, החיסרון הוא ברגישות של החומר. שלטי זכוכית נפוצים בקרב משרדי עורכי דין, רואי חשבון, חברות הייטק, חברות ביטוח ועוד.
  • שלט עץ – שלטי עץ מיוחדים מאוד במראה שלהם, הם מעניקים פן אותנטי לעסק שלכם. עם זאת, עבור שלטי כניסה שלטי עץ מתאימים ממש לסוגים ספציפיים של עסקים ופחות לעסקים רשמיים כמו עריכת דין ועוד. שלטי עץ נפוצים בקרב בתי ספר, סדנאות רוחניות, מרפאות ועוד. 
  • שלט מתכת – שלטי מתכת ואלומיניום הם שלטים שנחשבים תחת הקטגוריה של "רשמיים". השלטים האלו יחסית זולים ונשמרים לטווח הארוך, ניתן לחרוט על שלטי מתכת בהתאמה אישית וניתן לעצב אותם במגוון רחב של אפשרויות. 

קראו עוד: ייצור שלטים

כמה עולה שלט כניסה למשרד?

שלטי כניסה למשרד נקבעים בראש ובראשונה על פי סוג השלט כאשר שלטי זכוכית יהיו היקרים ביותר, שלטי עץ יהיו בהתאם לסוג העץ הנבחר ואילו שלטי מתכת לרוב יהיו זולים יותר או באותו מחיר של שלטי עץ. המחיר בנוסף נקבע גם על פי גודל השלט, גדלי השלטים מתחילים מכ-30 ס"מ, אך עבור כניסה למשרד נדרשים שלטים יותר גדולים בדרך כלל, החל מ-40 ס"מ לרוב. ולבסוף, המשפיע האחרון על המחיר הוא העיצוב אותו אתם בוחרים. ישנם שלטים מובנים שנמצאים בקטלוג, שלטים סטנדרטים של כניסה ללא מיתוג השלט, אך כאשר מדובר על שלט בהתאמה אישית ומיתוג מותאם המחיר מתייקר, בעיקר כאשר מדובר על חריטה ולא הדפסה. כדי לקבל מחיר מדויק יהיה עליכם לפנות לחברה מקצועית ולהסביר לה מה בדיוק אתם מחפשים, לאחר מכן תקבלו הצעת מחיר. אם אתם מתלבטים לגבי גודל השלט חשוב לבחון אותו באופן פיזי, בין אם מדובר על להגיע למקום ההזמנה ולראות גדלים זהים או למצוא תחליף לגודל השלט הרצוי כדי לאמוד את הגודל פחות או יותר ואיך הוא נראה בכניסה למשרד שלכם.

המחיר של שלטי כניסה למשרד יתחילו מכ-50 ש"ח עבור שלט ממותג פשוט ויכולים להגיע למחירים של כ-400 ש"ח עבור שלטי זכוכית ממותגים. המחיר יכולים להתייקר ככל שהעבודה מורכבת יותר. רצוי לעשות השוואת מחירים לפני שאתם בוחרים במקום מסוים ויש להימנע ממקומות שמציעים לכם מחירים נמוכים באופן מחשיד. כאשר בעל משרד בוחר בחברה איכותית הוא יכול להנות משלט ממותג לטווח הארוך. יש סוגי שלטים עם בלאי גבוה ובלאי נמוך, השלטים עם אורך החיים הממושך ביותר הן שלטי זכוכית ואילו שלטי מתכת מתבלים עם הזמן, במיוחד כאשר הם ממוקמים במקום חשוף לשמש.

שלט כניסה למשרד
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!