שלט למשרד מעץ

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שלט למשרד מעץשלט למשרד מעץ יכול לענות על צרכי המקום, הן מבחינת שלטי שילוט המדריכים את עובדי המשרד והלקוחות והן לצרכי עיצוב בהתאמה אישית. במיוחד כאשר מדובר על משרדים המיועדים לפגישות עם לקוחות וגם בשביל להנעים את זמנם של העובדים במקום, יש חשיבות רבה לעיצוב שלטי המשרד. שלט למשרד מעץ הופך את ההוצאה להרבה פחות יקרה ומאפשר לכם לבחור בעיצובים מרשימים ואותנטיים.

 

מה זה שלט למשרד מעץ?

שלטי עץ הם שלטים מעוצבים בהתאמה אישית או שלטים לפי הקטלוג של חברת השילוט. עיצוב שלטים מעץ נחשבת לאומנות עדינה מאוד, יש סוגים שונים של עצים המתאימים לעיצובים שונים בהתאם למקום בו ימוקם השלט. לשלטי עץ יש אמירה ייחודית, פחות רשמית במקרים רבים והם מושכים את העין בצורה גבוהה יותר מאשר שילוט סטנדרטי. שלט למשרד מעץ יכול להתאים לכניסה למשרד או למרכז המתנה לפני כניסה למשרד. היתרון של שלט למשרד מעץ הוא שיש משהו יותר מזמין בשלטי עץ ולכן הם גם נפוצים מאוד בבתים. אם אתם רוצים לגרום לכל מי שמגיע אליכם למשרד להרגיש תחושה ביתית תבחרו בשלטי עץ. 

במה שלט למשרד מעץ עוזר לנו?

יש הרבה יתרונות של שימוש בשילוט (וזה גם חוסך לנו הרבה כוח נפשי בכל פעם ששואלים להכוונה). שלטי עץ יכולים לעזור לכל שוהי המקום גם בתחושה הפנימית שלהם וגם להתמצא בכל האזור. שלטי עץ מאופיינים ברמה עיצובית גבוהה וחדשה, אלגנטיות שאין כמותה בשילוט מחומרי גלם אחרים. הנה כל השימושים הנפוצים של שלט למשרד מעץ:

  • תחושה – כל בעל עסק מבין את החשיבות שיש בכוח אדם ורושם ראשוני. הפרטים החשובים של רושם ראשוני טמונים בדברים הקטנים שלרוב אנחנו לא שמים דגש עליהם. כאשר מגיע אליכם לקוח למשרד הדבר הראשון אותו הוא יקבל עם כניסתו למקום הוא שלטי הכוונה. שלט למשרד מעץ מונח בחלקו החיצוני של החדר ואפילו אם אתם לא חושבים ככה, ברגע בו אתם בוחרים בשלט המשדר תחושה ביתית, אוטומטית יש לזה השפעה על הלקוח.
  • התמצאות – שלט למשרד מעץ הוא מאוד בולט לעין ולכן הוא יכול להוות פתרון לכל מי שרוצה להתמצא בקומה בה המשרד שלכם נמצא. ברוב בתי העסקים יש משרדים שונים אשר לכל משרד יש את התפקיד שלו. במקום שכל פעם יגיע לקוח בשאלה היכן נמצא משרד X, שלטי העץ יכוונו אותו להגיע למקום הנכון. 
  • מתנה – שלט למשרד מעץ יכול לשמש גם בתור מתנה, מזכרת מבן משפחה, מזכרת מהבוס בשביל להנעים את שהות העובד במשרד. היתרון של שלט למשרד מעץ הוא שניתן לחרוט ולעצב את השלט בצורה חופשית בהתאמה אישית. השלט יכול לכלול כיתוב, אבל גם יכול לכלול איור מיוחד והקדשה אישית. קל מאוד לתלות שלטים מעץ מכיוון שהם קלים ברוב המקרים ולעיתים מספיק מסמר בודד ואפילו נעץ כדי להחזיק את השלט במקום בו אנחנו רוצים. 
  • קלילות – בואו נצא רק מהתבנית שלשלט יש מטרה כלשהי. שלטים יכולים לעזור לנו להתמצא, להיות עם ערך סנטימנטלי, להעניק תחושה ביתית אבל לפעמים שלטים יכולים להיות גם מעין Nonsense. לא חייבת להיות מטרה על פני השטח, מספיק גם להקליל את האווירה ולהצחיק את כל עוברי המקום. בין אם מדובר על שלטים במשרד שיכולים להעביר מסר בצורה צינית, ובין אם מדובר על שלטים במשרד עצמו שמקלילים את האווירה. 

 

שילוט בהתאמה אישיתשילוט בהתאמה אישית

עיינתם בקטלוג אבל לא מצאתם את הבחירה הנכונה לכם, אין לכם מה לדאוג. ניתן להזמין שילוט בהתאמה אישית דרך האתר או באמצעות מענה טלפוני. אם יש לכם שלט כלשהו או רעיון שאתם רוצים לראות אותו על שלט, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר יודעת להתאים את השילוט בהתאם לרעיון שלכם. חריטה על עץ היא פעולה לא פשוטה מכיוון שעץ יכול להיסדק ולהישבר בקלות ולכן, חשוב לבחור במקום מקצועי שיוכל להעניק לכם את השירות הזה במחיר ובאיכות הטובים ביותר. 

 

איכות העץ

שלט למשרד יהיה על בסיס סוגי עצים שונים. יש עצים שנחשבים לחזקים יותר וחזקים פחות, השאלה היא במה לבחור? העצים שנוטים להישבר יהיה דיקט ועצים פשוטים שגם כמעט בלתי אפשרי לחרוט עליהם. יש סוגי עצים מעוצבים אשר משרים אווירה מאוד אותנטית וגם העובי שלהם מספק לנו אפשרויות התאמה אישית מרובות יותר. אם כך, יש חשיבות לאיכות העץ אותו אתם בוחרים ותוכלו להתייעץ עם שירות הלקוחות כדי לקבל את כל האפשרויות והיתרונות והחסרונות של כל בחירה. הבחירה החשובה כאן היא גם בהתאם למקום בו אתם מתכננים למקם את השלט ומה המטרה מאחורי השלט. כאשר מדובר על שלט שיווקי שמכיל את שם החברה שלכם חשוב לבחור בשלט איכותי, מספיק גדול ולשמור על לוגו של החברה בצורה ברורה. מצד שני, כאשר מדובר על שלטים פשוטים בתור מתנה או להקליל את האווירה תוכלו לבחור בשלטים פשוטים.

כמה עולה שלט למשרד מעץ?

המחיר של שלט למשרד מעץ נקבע על פי סוג העץ, גודל השלט והאם נדרשת התאמה אישית. יש גדלים שונים של שלטים, החל מ-20 ס"מ ועד לשלטי ענק. המחיר של שלט עצמו ללא שום חריטה והתאמה אישית נע בין 15 ש"ח ועד כ-120 ש"ח. ברגע בו נדרשת חריטה או התאמה אישית המחיר משתנה בהתאם למורכבות העבודה. בדרך כלל המחירים של שלטים מוכנים (כולל חריטה) ינועו בין 30 ש"ח ועד כ-250 ש"ח.

שלט למשרד מעץ
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!