ייצור שלטים בעומר

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

ייצור שלטים בעומר נותן מענה לבתים פרטיים, בתי עסקים, חנויות, בניינים, משרדים, חברות ענק וכן הלאה. אבל מה המטרה שעומדת מאחורי ייצור שלטים? לא עברנו את העידן בו כבר שלטים לא רלוונטיים והכל נמצא באינטרנט? אז זהו, שלא. המטרה של שילוט מתחלקת לשלושה דברים: פרסום, עיצוב והכוונה. עולם השילוט הוא גדול מכפי שאתם יכולים לדמיין, יש כל כך הרבה סוגים של חומרי גלם מהם ניתן לבחור את השלט המושלם וכמו כן, יש שלטים בהתאמה אישית, בהדפסה, בחריטה, שלטי לדים, ועוד. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל את כל המידע הוא להתייעץ עם חברה מקצועית לייצור שלטים. 

 

מה הם שלטים ואיך מייצרים אותם?

שלטים הם אמצעי פרסום, הכוונה ועיצוב. השלטים יכולים לשמש אותנו גם לשילוט פנים וגם לשילוט חוץ. הדוגמה הבסיסית היא כשאתם מגיעים למסעדה ואפילו לבית פרטי ולפתע אתם רואים שלט של Kitchen. אלו השלטים הבסיסיים שלא באמת צריך לטרוח כדי להשיג אותם (במימדים קטנים), אפילו ניתן למצוא אותם בחנויות סטוק כלשהן. עם זאת, כאשר מדובר על שילוט בהתאמה אישית או שילוט במימדים גדולים לבתי עסקים יש לפנות לחברת ייצור שלטים בעומר אשר תחום ההתמחות שלה הוא ייעוץ, ייצור ותליית השלט. ייצור שלטים בעומר הוא מפעל המעניק שירות לחברות הגדולות ביותר, לבניינים, למשרדים, החל משלטים קטנים של 40X30 ועד לשלטי ענק שתולים בגג הבניין כדי לכוון את הקהל להגיע למקום. 

ייצור השלטים מתבצע כמעט בכל המקרים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות של עיבוד שבב או לייזר. המכונות היוקרתיות מאפשרות לייצר את התבנית הרצויה ללא שום חריגה. משך זמן הייצור של שלטים הוא בהתאם להזמנה שלכם. טווח הזמנים נע בין שני ימי עסקים ועד ל-14 ימי עסקים. כמו כן, כאשר נדרש גם שירות של תליית השלט יש לתאם מראש עם החברה ועם כל הבירוקרטיה הקשורה בתליית השלט (אישורים רלוונטיים). 

 

ייצור שלטים בעומר- במה שלטים תורמים לי?

  • פרסום – ייצור שלטים בעומר מתמחה בייצור שלטי פרסום. שלטי פרסום הם שונים משלטי מיתוג, אלו הם שלטים אשר נועדו בשביל פרסום זמני במקום זמני. לדוגמה, כאשר יש פרויקט בנייה או רצון לפרסם מסר כלשהו, שלטי חוצות וכד', הפנייה לחברת ייצור שלטים היא הפנייה המתאימה. המחיר של שלטי חוצות נחשב ליקר והוא בהתאם לגודל ומורכבות העבודה, המחירים יכולים להגיע לאלפי שקלים ויותר. 
  • מיתוג – מיתוג העסק שלכם הוא דבר קריטי, בין אם מדובר על שם החברה שלכם או שמכם בלבד בכניסה למשרד ובין אם מדובר על שלטי מיתוג שנמצאים על גגות הבניין. המחיר של שלטי מיתוג נקבע לפי בחירת החומר ממנו ניצור את השלם. כיום, הבחירה הפופולרית ביותר היא באמצעות אקריליק, חומר המדמה זכוכית. היתרון בשימוש בחומר זה הוא גם מבחינת נראות השלט וגם מבחינת המחיר. גם כאן, המחיר הוא בהתאם לגודל ובהם לעיצובים שונים שנרצה, בין אם מדובר על חריטה ובין אם מדובר על שלט מואר. 
  • הכוונה – שלטי הכוונה הם שלטים שנועדו לעשות סדר. לדוגמה, כאשר אנחנו מגיעים לחניון ישנו שילוט המכוון את הקהל לכניסה לחניון, שלטי מחירון, שלטי הכוונה בתוך הקניון עצמו לקומות השונות והגעה ליעד (הקניון לדוגמה) ועוד. הכוונה נכונה גם במקומות ציבוריים, גם במקומות עסקיים וגם בבתים פרטיים. 

 

למה אתם צריכים שילוט לעסק?

היום כולם מתבססים על שיווק דיגיטלי וזאת דרך נכונה להתפתח, אבל לא הדרך היחידה. המטרה של שילוט לעסק, בין אם מדובר על שילוט בעסק עצמו ובין אם מדובר על שלט פרסום במקום אחר היא למצוא קהלים נוספים, קהלים שהמודעה שלכם לא קפצה להם ברשתות החברתיות. כמה פעמים יצא לכם שהייתם רעבים ואז ראיתם שלט של מסעדה וקפצתם אליה? דברים כאלה קורים בכל יום וכל עוד אתם לא בולטים גם בעולם החיצוני ולא רק באינטרנט, אתם מפספסים קהלים נוספים. מבעד לכך, שילוט לעסק הוא בכדי לא לגרום ללקוחות שלא לטרוח ולחפש את העסק שלכם הלוך ושוב. הרושם הראשוני שאתם מותירים על הלקוח הוא עוד לפני שהם מגיעים ליעד, הוא בעד כמה אתם דואגים פרטים הקטנים ולחוויית הלקוח. כיום שתי אפשרויות הפרסום שלכם הן באמצעות שיווק דיגיטלי ושילוט, אם אתם רוצים להתפתח אל תבחרו רק בנתיב אחד.

ייצור שלטים בעומר- טיפים לעיצוב חכם

  • פרטים טכניים – לפני שאתם רצים לחברת ייצור שלטים, תחילה הבינו מה אתם צריכים. תוכלו לבדוק את גודל השלט הרצוי, מה המיקום שלו, האם המיקום שבחרתם הוא מיקום אסטרטגי, האם יש צבע ספציפי בו תרצו לבחור? יש לכם פונט מסוים? האם יש די מקום גם ללוגו של העסק שלכם? 
  • חומר – השלב השני הוא לחשוב על חומר ממנו נייצר את השלט. תוכלו לבחור בין אלומיניום, זכוכית, אקריליק, עץ, מתכת פשוטה, בד ועוד. תוכלו להתייעץ על הפרט הזה עם חברת ייצור השלטים כדי לקבל את כל המידע שאתם צריכים. לאחר מכן, חשבו האם אתם מעוניינים בהדפסה או בחריטה. אם החלטתם בהפסדה, האם תרצו הדפסת תלת מימד, האם תרצו שלט זוהר, האם תרצו שלט מסתובב וכן הלאה. 
  • מסר – היתרון של פרסום הוא שאתם לא חייבים לציין בקול את שם החברה שלכם ומה שאתם עושים, יש לכם כרגע דרך אחת ומהירה להעביר את המסר שלכם, למה כדאי לבחור בכם. נסו לסכם את המסר אותו אתם רוצים להעביר על גבי השלט. אפשר לקחת לדוגמה את הלוגו של קוקה-קולה (טעם החיים), בין אם זה נכון או לא נכון זה המסר שהם רצו להעביר וכנראה שעובד להם. תחשבו באופן פשוט וישיר. 

קראו עוד: שילוט דיגיטלי

עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!