שלט לד אלקטרוני

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שלטים לעסקים מסייעים בשיווק העסק ובהעברת מידע חיוני על העסק. אחת האפשרויות המומלצות ביותר היא שלט לד אלקטרוני. שלט לד אלקטרוני הוא שלט הפועל על נורות לד ונשלט על ידי תוכנת מחשב. מהו שלט לד אלקטרוני? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מהו שלט לד אלקטרוני?

שלט לד אלקטרוני הוא שלט הפועל על נורות לד ומתוכנת ונשלט על ידי תוכנת מחשב. בדרך כלל תוכנת המחשב של שלטים אלה תהיהשלט לד אלקטרוני הוא שלט הפועל על נורות לד ונשלט על ידי תוכנת מחשב. פשוטה וקלה מאוד לעבודה. לשלט לד אלקטרוני ניתן להכניס את כל התוכן שתבחרו. תוכלו להוסיף אפקטים, לשנות צבעים, להוסיף תמונות, להוסיף סרטונים ועוד.

שלט לד אלקטרוני מופעל על ידי נורות לד. נורות לד הן נורות בעלות צריכת חשמל נמוכה יחסית ובעלות אורך חיים ארוך. מקור המילה לד הוא באנגלית LED ומדובר בראשי תיבות שהפירוש שלהם הוא דיודה פולטת אור. מדובר בנורות חסכוניות בחשמל ובטיחותיות מאוד. כתוצאה מכך, עלות התפעול נמוכה יחסית.

שלט לד אלקטרוני מתחבר למחשב על ידי כבל USB. על ידי כך ניתן לשלוט על המסך ועל מה שמעביר. יש לקחת בחשבון כי על מנת להחזיק בשלט לד אלקטרוני הוא חייב לעמוד בתקן מכון התקנים הישראלי מאחר שמדובר בחשמל וחשוב מאוד לשמור על ביטחון הסובבים.

מדובר במסכים שניתן לשלוט עליהם בקלות ואחד היתרונות הבולטים של שלט לד אלקטרוני הוא שהוא מתחלף. כך ניתן לעדכן ולשנות את המסרים הנראים עליו. על ידי כך ניתן להניע את הלקוחות לפעולה, לספק מידע, לפרסם על מבצעים חדשים שהעסק מספק ועוד. חשוב שהמסרים שיופיעו על שלט לד אלקטרוני יהיו קצרים ויעוררו עניין אצל קהל היעד של העסק.

למה צריך שלט לד אלקטרוני?

שלטים לעסקים באים בדרך כלל להעביר מסר מסוים. השלטים הפשוטים העשויים פח וצבע, מעבירים את המסר כמו שלט לד אלקטרוני. אך, ההבדל ביניהם הוא שלשלטים הפשוטים מתרגלים ואז הם הופכים להיות חלק מהנוף. לעומת זאת, שלט לד אלקטרוני הוא בעל אפקט מתמשך. קודם כל תמיד אפשר להחליף את העיצוב שלו, את הצבעים שלו ואת המסרים שלו, אז קשה להתרגל אליו או להתעלם ממנו. כך, גם מי שלא רוצה, המסר השיווקי ייכנס לו לתת מודע. כך אנשים שנחשפו לשלט וייתקלו בעסק, ירגישו שהם כבר מכירים אותו. על ידי כך שלט לד אלקטרוני יעזור לכם לשווק את העסק שלכם, למשוך לקוחות ובסופו של דבר להרחיב את מעגל הלקוחות ואת הרווחים של העסק.

היכן נמקם שלט לד אלקטרוני?שלט לד אלקטרוני הוא שלט הפועל על נורות לד ומתוכנת ונשלט על ידי תוכנת מחשב. בדרך כלל תוכנת המחשב של שלטים אלה תהיה פשוטה וקלה מאוד לעבודה.

מיקום שלט לד אלקטרוני הוא אחד הדברים החשובים ביותר. מאחר שמדובר בשלטים בולטים שמושכים תשומת לב רבה, חשוב מאוד למקם אותם במקום המתאים להם ביותר. קודם כל בחרו במקום בו השלט שלכם לא ייבלע בין שלטים אחרים. בחרו במקום מפתיע, שהעוברים והשבים לא יצפו לשלט שלכם ואז יופתעו. על ידי כך תוכלו למשוך את תשומת הלב שלהם בצורה הטובה ביותר. דוגמא למקום כזה הוא בצידי כביש מהיר, באזור תעשייה, על אי תנועה ועוד.

שלט לד אלקטרוני- תאורת הלד

תאורת הלד היא תאורה המאירה על ידי גביש דרכו עובר זרם חשמלי. מדובר בתאורה חסכונית בחשמל, בטיחותית שנשמרת לזמן ארוך. תאורת לד מאפשרת לשלט לד אלקטרוני להאיר גם בשעות הלילה המאוחרות. כמו כן, היא תורמת לאיכות הסביבה בזכות האנרגיה החסכונית שלה. כתוצאה מכך תאורת הלד נחשבת לאחד האמצעים הטובים למלחמה בזיהום הסביבתי. עסקים שרוצים שלטים בולטים עם חסכון מינימלי בחשמל, יוכלו להנות מכך בזכות תאורת הלד.

מה היתרונות של שלט לד אלקטרוני?

לשלט לד אלקטרוני יש יתרונות רבים. ריכזנו לכם את היתרונות המרכזיים שלו-לשלט לד אלקטרוני ניתן להכניס את כל התוכן שתבחרו. תוכלו להוסיף אפקטים, לשנות צבעים, להוסיף תמונות, להוסיף סרטונים ועוד.

  • משיכת תשומת לב- כפי שציינו קודם, קשה להתעלם משלט לד אלקטרוני. העין שלנו מגיבה לתנועה, צבעים וניגודיות. לכן, שלט לד אלקטרוני בעל צבעים חזקים, או שלטים מתחלפים מושכים הרבה תשומת לב מהעוברים והשבים. לכן, אם אתם רוצים שלט שימשוך תשומת לב של לקוחות פוטנציאליים, שלט לד אלקטרוני הוא המתאים לכך.
  • שינויים- רוצים לשנות את הטקסט המופיע בשלט? רוצים להחליף צבעים? רוצים להוסיף טקסט? תמונה? סרטון? שלט לד אלקטרוני מאפשר לכם לבצע שינויים מבלי להחליף את השלט ולעצב אותו מחדש. אם יש לכם מסעדה לדוגמא, תוכלו לפרסם ארוחות המוגשות בבוקר, בצהריים להחליף לעסקיות ובערב לפרסם קוקטיילים לדוגמא.
  • כמות תוכן- בשלט לד אלקטרוני אין הגבלה על כמות התוכן המוצגת בשלט. על ידי כך ניתן להעביר ללקוחות שלכם כמות מידע רבה על העסק ועל האופי שלו.
  • פרסום בשעות הלילה- עם שלט לד אלקטרוני ניתן לפרסם את העסק גם בשעות הלילה. שלטים אחרים, לא מוארים, לא ניתן לראות בשעות החושך ולכן העסק מקבל פרסום רק בשעות היום. אך שלט לד אלקטרוני יכול לספק שיווק לעסק 24 שעות ביממה. אם העסק שלכם פתוח בשעות הערב הדבר רלוונטי אף יותר.
  • עמידות בתנאי מזג האוויר- שלט לד אלקטרוני הוא שלט שעמיד לתנאי מזג האוויר השונים. שלטים אלה אטומים למים ועמידים בפני רוחות, שמש חזקה ולחות. מדובר ביתרון משמעותי ביותר, מאחר ששלט לד אלקטרוני בדרך כלל יהיה מוצב בחוץ ויהיה חשוף לתנאי מזג האוויר השונים.
  • שפות שונות- עם שלט לד אלקטרוני אתם יכולים להחליף את הטקסט ולפנות לקהל שונה בשפות שונות כמו לדוגמא אנגלית או ערבית. שלט לד אלקטרוני מאפשר פרסום בכל שפה וכך מאפשר לכם לפנות למגוון לקוחות שונים.
  • חדשנות- שלט לד אלקטרוני הוא שלט חדשני. שלטים אלה משדרים קדמה וטכנולוגיה. עם שלט לד אלקטרוני ניתן להקרין סרטונים, אנימציות ותכנים יצירתיים שיהפכו את הפרסום שלכם לייחודי ועכשווי.

שלט לד אלקטרוני- מטרת השלטמשיכת תשומת לב- כפי שציינו קודם, קשה להתעלם משלט לד אלקטרוני. העין שלנו מגיבה לתנועה, צבעים וניגודיות.

שלטים באים למלא מטרה מסוימת של העסק. מטרת השלט תשפיע על אלמנטים רבים כמו גודל השלט, סוג השלט, מיקום השלט ועוד ולכן חשוב מאוד להגדיר את המטרה באופן ספציפי ברור ומדויק. כמו כן, כאשר יש לכם מטרה המוגדרת באופן ספציפי אתם יכולים לעקוב אחריה ולהבין האם השלט עונה על המטרה או לא. יכול להיות שלט המטרה שלו היא לשווק את העסק או שלט שהמטרה שלו היא להעניק מידע לעוברים ולשבים.

שלט לד אלקטרוני- קהל יעד

קהל יעד הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בעולם העסקים. קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אליהם אתם מכוונים את העסק ואת המוצר. קהל היעד נקבע על פי פרמטרים כמו גיל, מין, מצב כלכלי, השכלה, מצב משפחתי, מוצא, דת ואדיקות דתית, הרגלי צריכה, סגנון חיים, תחביבים, מקום מגורים ועוד.

בסופו של דבר העסק שלכם פונה לקהל יעד מסוים וחשוב שהשלט יתאים לקהל היעד הזה וישקף את אופי העסק. הדבר יכול להתבטא בצבעים או בסוג השלט.

שלט לד אלקטרוני- בחירת סוג השלט

בראש ובראשונה ניתן להבדיל בין שלטים חיצוניים לבין שלטים פנימיים. בדרך כלל שילוט דיגיטלי יהיה חיצוני.

שלטים חיצוניים יהיו בדרך כלל שלטי שיווק, הם צריכים להיות בולטים על מנת למשוך לקוחות לעסק שלכם. שלטי חוץ צריכים להיות עמידים לתנאי מזג האוויר השונים כמו רוחות, גשמים ושמש חזקה.

שלטי פנים לעומת זאת, הם שלטים שהמטרה שלהם היא הכוונה, מיתוג, קידום מכירות, אזהרה ומידע עבור הלקוחות או עוברי אורח במבנה.

עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!