שלט אלומיניום למשרד 

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שלט אלומיניום למשרד כיום שלטים הם לא רק אלמנטים שטוחים המעבירים מידע או מזהירים או מכוונים. הם הרבה מעבר לכך. הם פריט עיצוב , קישוט ופרסום. הם תעודת הזהות הראשונית, שיש בכוחה ללמד יותר מכל דבר אחר על מי שנמצא במשרד, ממש מעבר לדלת. למרבית המשרדים כיום יש שלטים מחוץ למשרד או לעסק. מטרת שלטים אלו היא למשוך לקוחות פנימה ולמתג את המשרד או העסק. שם המשחק הוא ליצור בולטות ומגוון העיצובים והטכנולוגיות בהם עושים שימוש – מסייעים לכך רבות. בייחוד פופולאריים ומצלחים השלטים המוארים. אלו לא חייבם להיות גדולים. גם קטנים מקנים לעסק את האפקט הרצוי. בולטות וזוהר המושכים את תשומת הלב – גם בשעות החשכה, 24 שעות ביממה. גם כאשר האורות עצמם במשרד כבו והעובדים הלכו הביתה בסוף יום העבודה.

אבל הפעם, נעסוק במאמר זה דווקא בשלטים הפנימיים של המשרד. שילוט הפנים שלו. אלו השלטים המקובעים סמוך לדלתות הפנימיות, במעברים ובמסדרונות, בלובי או בחללים השונים. תפקידם של שלטים אלו הוא להכווין, לספק מידע מפורט או מצומצם יותר, ליצור הפרדות מבניות או דווקא להכיל אלמנטים עיצוביים שיקנו נופך מסוים למשרד, יתקשרו עם הקונספט הכללי שלו או יהוו השראה לאלו הנמצאים בו. על הדרך, מגוון העיצובים והאפשרויות הרב – הופך גם אותם לפריט קישוטי ועיצובי. זה יכול להיות שלט עם קריצה או שלא עם איורים וזה יכול להיות שלט מכובד, עם שמות או מידע אחר. את כל אלו ניתן לקבל על גבי שלט אלומיניום למשרד.

מה לשים על שלט אלומיניום למשרד?

ובכן, התשובה לשאלה זו, היא: הכל. כיד הדמיון הטובה עליכם. אבל וזה אבל גדול – תמיד נכון לבחון את השלט כחלק ממכלול המשרד. להבין מהן המטרות העיקריות שלו וכיצד הוא יכול לסייע בהשגתן. אין דין שלט שתפקידו לסמן שוני בין מחלקות לשט שמטרתו לעורר השראה או להעצים או כזה המציע מבחר הצעות שיווקיות ללקוחות המסתובבים בתוך מרכז העסק. אם המטרה היא לאפשר לעובדי המשרד או לאורחים בו להתמצא, שלט אלומיניום למשרד, חייב לכלול מלבד המידע גם אלמנטים מיתוגים, כמו לוגו והכל בשפה השיווקית האופיינית למותג, העסק או המשרד. 

שלט אלומיניום למשרד, הוא כמו מודעת פרסום, גם אן הוא קבוע בלוח ולא בין דפי העיתון ויתרה מזו, הוא יישאר קבוע ולא יעטפו בו דגים למחרת. אם נמצמץ או נזפזפ הוא יישאר. מכאן גם חשיבותו. ואם אין סיכוי שאתם מעלים למדיה קמפיין פרסום בלי לעבור אצל משרד פרסום אמין, איכותי וטוב, כך גם בעולם השילוט למשרדים. טכנית שלט אלומיניום למשרד יכול להיות גם פשוט יחסית אבל הוא חייב לכלול מחשבה עמוקה ובהירה מאחוריו. משמע שחברת השילוט צריכה להיות לא רק מקצוענית בצד הטכני אלא גם עם יכולות חשיבה אסטרטגיות ותקשורתיות.

קראו עוד על: שלט זכוכית למשרד

הסוגים השונים של שלט אלומיניום למשרד

רוב שילוט האלומיניום המכיל מידע, מבוסס על חריטה על לוח אלומיניום. כמובן, שגם עם חריטה בלבד ניתן להגיע לתורים מדהימים בזכות עבודת גרפיקה ועיצוב וצבעוניות הטקסט, הלוגו או האיורים. ניתן גם ליצור אותיות בולטות על גבי האלומיניום – ובעצם לבצע פעולה הפוכה מהחריטה, להאיר את האותיות ואת השלט וליצר אפקט מיוחד. האלומיניום הוא מתכת גמישה, חזקה ועמידה (וגם זולה יחסית). הגמישות מאפשרת יצירת ריקועים וקימורים שונים והעמידות מאפשרת לשלט אורך חיים רב, גם אם הוא נמצא בחוץ וחשוף ללחות, שמש ופגעי מזג אוויר אחרים.

שלט אולומיניום למשרד אבל לא רק

המשרד, המסדרונות והחדרים הרבים שבו יכולים להיות כר נרחב להצבת שילוט. בטוב טעם כמובן. זה לא רק שלט אלומיניום למשרד שתפקידו לספק מידע אלא זה יכול להיות שלט מואר עם חזית פרספקט, גדול או קטן, קוביות הכוונה מוארים, שילוט שטוח גדול, שימשוניות ועוד. המטרה היא למשוך תשומת לב ושטח המשרד הוא נדל"ן שניתן לכם בחינם לצורכי פרסום ומיתוג. 

ועוד לא דיברנו על האפשרות ליצור גאוות יחדיה של עובדי המשרד או ליצור חוויה באמצעות השילוט. למשל מסכים אינטראקטיביים או שילוט/ מסך לד עם מידע, שלטים שהם למעשה תמונות, שלטי אווירה ועוד ועוד. לכל שלט ניתן לשדך אלמנטים רבים והא יכול להיות מיוצר מחומרים שונים ובמגוון גדלים.

קראו עוד על: שלט כניסה למשרד

שלט אלומיניום למשרד 
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!