שילוט פנים – כל מה שחשוב שתכירו טרם בחירת השלטים שלכם

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שילוט פניםמחפשים שילוט פנים? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שלל אפשרויות השלטים הקיימים כיום, נכיר מבחר חומרים איכותיים מהם מייצרים את מרבית השלטים, נגע בהבדלים החשובים בין שלטי חוץ לשלטי פנים ונציג מספר טיפים מעשיים ופשוטים לבחירה נכונה של שילוט פנים מותאם במדויק למלוא הצרכים שלכם. אנשים רבים כיום בוחרים שילוט פנים או שילוט חוץ לכל צורך ללא היכרות עם כלל ההבדלים המשמעותיים בין הדגמים השונים. לכן, לפני שאתם ממהרים לחנות הקרובה ביותר לדירתכם ומתחדשים עם שילוט פנים לבית, לבית העסק או לכל צורך, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

 

הכירו את כל סוגי השלטים הנמכרים כיום – רק כך תצליחו לבחור נכון

תחילה חשוב להכיר מקרוב את כל סוגי השלטים המבוקשים ביותר כיום. מרבית האנשים שמגיעים לבחור שילוט פנים מופתעים לגלות יש באפשרותם לבחור שלטים מבין שלל דגמים, סגנונות, גדלים, חומרי גלם ועוד. לכן, כבר בפתיחת הדברים חשוב להציג את הדגמים השכיחים ביותר של שילוט פנים, והם:

 

  1. שילוט הכוונה.
  2. שילוט דירקטורי.
  3. שילוט מודולרי.
  4. שילוט זיהוי.
  5. שילוט חניונים.

 

כלל האפשרויות הללו מבטיחות שתצליחו למצוא שלטים מותאמים במדוייק למלוא הצרכים שלכם ללא התפשרות כלל. מרבית הבוחרים שלטים לכל צורך לא מכירים את כלל האפשרויות העומדות לרשותם, מה שלא אחת גורם להם להתפשר על השלטים שאינם מתאימים במדוייק עבור הצרכים השונים.

מספר נקודות שאתם חייבים להביא בחשבון טרם הבחירה – גודל, חומרי הגלם, עמידות, שילוב תאורה  ושלל עיצובים לבחירה

הכרתם את כל סוגי השלטים הנמכרים ביותר כיום? זה לא מספיק בשביל להבטיח לכם בחירה נכונה ומדויקת של שלט מיטבי עבור כלל הצרכים שלכם. אז לפני שאתם ממהרים לחנות הסמוכה לדירתכם, חשוב שתכירו כמה מההבדלים החשובים ביותר בין כלל דגמי השלטים שאתם חייבים להביא בחשבון טרם הבחירה.

 

ההבדלים הגדולים ביותר שחשוב שתביאו בחשבון הם:

  • גודל השלטים

הנקודה הראשונה שאתם חייבים להביא בחשבון לפני שתבחרו את השלט המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם היא גודל השלט. שילוט פנים יכול להגיע בכל גודל שתבחרו על בסיס הצרכים שלכם. אם השלטים שאתם מחפשים משמשים כשלטי הכוונה במקומות גדולים כמו קניונים או מוסדות ציבוריים, חשוב לבחור שלטים בגודל כזה שיאפשר לכלל השוהים בחלל לזהות את תוכנו גם מרחוק. לעומת זאת, אם אתם זקוקים לשלטים למשרד קטן, תוכלו לבחור בשלטים קטנים בהרבה.

 

  • חומר הייצור של השלטים

נקודה נוספת שחשוב שתכירו לפני שתבחרו את השלטים המתאימים ביותר עבור כלל הצרכים שלכם הוא שלל חומרי הגלם השונים שמייצרים מהם שלטים. כיום יש לא מעט חומרים שמייצרים מהם שלטים ברמות איכות שונות. רוצים לבחור שלטים איכותיים שיחזיקו מעמד שנים ארוכות כמעט ללא בלאי? אל לכם לבחור את חומרי הייצור באופן שרירותי. חשוב לערוך בדיקה אודות כלל החומרים הקיימים לייצור שלטים טרם הבחירה בשלט המיטבי עבור הצרכים שלכם.

 

  • בין כלל חומרי הייצור השכיחים של שלטים ניתן למנות:

  1. עץ.
  2. פח.
  3. פי וי סי.
  4. נירוסטה.
  5. אלומיניום.
  6. פלסטיק.

 

  • עמידות השלטים לתנאי מזג אוויר שונים

אם לא די בנקודות לעיל, דבר נוסף שאתם חייבים להביא בחשבון לפני בחירת השלט שלכם הוא עמיגות השלט בפני תנאי מזג אוויר שונים. אם אתם נדרשים לשילוט פנים, מצבכם פשוט. מרבית החומרים שמייצרים מהם שלל שלטים עמידים בפני תנאי פנים כך שתוכלו ליהנות משירותם במשך שנים כמעט ללא בלאי. אך לעומת זאת, אם אתם צריכים שילוט חוץ – חשוב לערוך בדיקות מקיפות אודות חומרי הגלם המתאימים ביותר לתנאי חוץ. במדינת ישראל השלטים ידרשו להתמודד עם שמש יוקדת בעונת הקיץ החמה ועם גשמים בעונת החורף הקרה, כך שחשוב לבחור נכון חומר עמיד שיבטיח שהשלטים ישמשו אתכם שנים ארוכות ללא בלאי מהיר.

 

  • שילוב תאורה בשלטים

חושבים לשלב תאורה בשלטים שלכם? חשוב לדעת שכיום יש לא מעט אפשרויות לעשות זאת. לפני שאתם בוחרים את השלטים שלכם, חשוב מאוד לבחון את כל אפשרויות ההארה של השלטים. רוצים להכיר את כלל אפשרויות התאורה המשולבות בשלטים? כל שאתם נדרשים לעשות זה לערוך סקר קצר ברשת. בדיקה מהירה של מספר דקות בודדות תחשוף בפניכם את כל אפשרויות התאורה המשולבות בשלטים. היכרות נרחבת עם כלל האפשרויות תבטיח לכם בחירה נכונה ומדויקת למלוא הצרכים שלכם.

 

  • שלטים בעיצוב אישי

הנקודה האחרונה שאתם חייבים להכיר לפני בחירת השלט המתאים ביותר עבור כל הצרכים שלכם היא האפשרות לעצב באופן אישי מגוון שלטים. לא מעט אנשים לא מודעים לעובדה שכיום ניתן לעצב באופן אישי כל שלט, מכל חומר גלם, בכל גודל ולכל מטרה. אם אתם לא מוצאים שלטים שעונים על כל הצרכים שלכם מבין כלל נשלטים הקיימים, דעו כי אתם יכולים לעצב שלטים באופן עצמאי. עיצוב שלטים באופן אישי יצריך מכם לשלם מעט יותר, אך כל אתם בטוחים שהשלטים יעשו עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר.

לסיכום, היכרות עם כלל האפשרויות השונות חיונית לבחירה נכונה!

לסיכום, כיום יש מבחר עשיר של סוגי שלטים לכל צורך. שילוט פנים, שילוט חוץ, שלטים גדולים או קטנים, שלטים מוארים או מעוצבים אישית. כלל האפשרויות הללו מבטיחות לכם בחירה מדויקת של השלט המיטבי עבור הצרכים שלכם ללא התפשרות כלל. אנשים רבים מגיעים למעמד הבחירה של השלטים שלהם ללא היכרות עם כלל הנקודות הללו, מה שגורם להם להתפשר על השלטים המתאימים ביותר שקיימים במלאי החנות. היכרות נרחבת עם כל האפשרויות העומדות לרשותכם תבטיח שגם אם לא תמצאו שלט מדויק עבור כל הצרכים שלכם, תמיד תוכלו לעצב אחד כזה בעצמכם. אז הימנעו מבחירה שרירותית או מתפשרת של השלטים שלכם – הביאו את כלל הנקודות שהובאו מעלה בחשבון ובחרו נכון שלטים מיטביים.

שילוט פנים
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!