שילוט על משאיות – כל מה שרציתם לדעת

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שילוט על משאיותשילוט על משאיות היא שיטת שיווק יעילה במיוחד בה משתמשים בעלי עסקים רבים ובעלי חברות רבים. במסגרת שיטת שילוט על משאיות המשאית הופכת להיות אמצעי פרסום נייד.  לא משנה אם מדובר ברכב מסחרי או שמא מדובר במשאית גדולה במיוחד, אתם יכולים לשים שילוט על כל סוג רכב שנמצא ברשותכם.

 

היתרונות של שילוט על משאיות

שיטת שילוט על משאיות נחשבת שיטת פרסום אפקטיבית ויעילה במיוחד, זאת בשל היתרונות הרבים הטמונים בשיטה זו. ריכזנו עבורכם חלק מן היתרונות הבולטים ביותר של שילוט על משאיות.

  • שטח פרסום גדול במיוחד – השטח שמספק ארגז המשאית לפרסום הוא שטח גדול במיוחד, כתוצאה מכך הפרסומת שנמצאת על גבי ארגז המשאית היא גדולה במיוחד, בולטת ומושכת את תשומת הלב של הצופים בה יותר משלטים אחרים הנמצאים באזור מאחר והיא גדולה יותר מהם.
  • פרסום בעלות זולה – אחד היתרונות הבולטים ביותר של שילוט על משאיות הוא העלות הזולה של הפרסום. בגלל שהמשאית היא הרכוש הפרטי של הלקוח, כל מה שעליו לעשות כדי להתחיל לפרסם את בית העסק שלו באמצעות המשאית שלו זה לרכוש שלט מתאים למשאית שלו. מדובר בהוצאה חד פעמית רק על ההדפסה של השלט, זאת בשונה משיטות פרסום אחרות בהם יש צורך בתשלום קבוע כל פרק זמן מסוים.
  • אפשרויות פרסום מגוונות – במסגרת שילוט על משאיות ניתן לבחור באפשרויות פרסום שונות ומגוונות, יש לכם את האפשרות לפרסם מספר נושאים או להעביר מספר מסרים שונים על המוצר או השירות שלכם ברגע אחד, כל פרסומת ממוקמת על חלק אחר של המשאית וכך אתם יכולים להעביר שלושה מסרים ברגע אחד.

לצורך הדוגמא, נניח שחברת צעצועים רוצה להשתמש בשלוש פרסומות שונות שכל אחת מהן היא בעלת מסר שונה, היא יכול לעשות זאת על גבי המשאיות של החברה.

כל פרסומת תמצא בחלק אחר של המשאית, באופן הזה אתם מרוויחים פרסום משולש ברגע אחד.

  • פרסום ללא הפסקה – מהרגע בו ביצעתם שילוט למשאית שלכם, היא הופכת להיות פרסומת לעסק שלכם לאורך כל שעות היממה. לא משנה היכן המשאית נמצאת, בין אם זה במהלך נסיעה בכביש ובין אם זה במהלך פריקה של סחורה, הפרסומת תמיד נמצאת על המשאית וכל אדם שיעבור באזור של המשאית יראה את הפרסומת.
  • פרסומת ניידת – יתרון נוסף ויעיל מאוד של שילוט על משאיות הוא שהפרסומות אשר נמצאות על המשאית הן ניידות. כלומר, ברגע שהמשאית הממותגת שלכם עולה על הכביש, כל משתמשי הדרך שהמשאית תעבור לידם יראו את הפרסומת שנמצאת על המשאית. לעומת זאת, כאשר אנו מדברים על פרסום באתר אינטרנט או על פרסום באזור מסוים בארץ, הלקוח צריך לערוך חיפוש אחר בית העסק שלכם בצורה אקטיבית כדי לצפות פרסום.

 

כיצד מבצעים שילוט רכבים ומשאיות?

נכון להיום ישנן מספר שיטות עיקריות בהן נעשה שימוש לצורך שילוט משאיות ורכבים, ריכזנו עבורכם את השיטות הנפוצות ביותר:

  • שילוט של הרכב בצורה מלאה – במידה ותבחרו בשיטת שילוט זו בעל המקצוע ימתג את כל הרכב שלכם באופן מלא. בחלק גדול מן המקרים שילוט של הרכב בצורה מלאה נעשה על גבי משאיות ועל גבי רכבים מסחריים, במידה ואתם מעוניינים להשתמש בשיטת שילוט זו על הרכב הפרטי שלכם או על הקטנוע שלכם, אתם יכולים לעשות זאת. במהלך שילוט הרכב בצורה מלאה, בעל המקצוע ידביק מדבקות על כל הרכב תוך כדי התייחסות לחלקים השונים של הרכב – גג הרכב, החלונות של הרכב, הטמבונים של הרכב וכן הלאה.
  • שילוט של הרכב בצורה חלקית – ברוב הגדול של המקרים בתי עסק וחברות אשר בוחרות בשיטת שילוט זו עושים זאת על מנת לחסוך בהוצאות על מיתוג הרכבים שלהם או של החברה, יתרה מכך חלק מבעלי החברות והעסקים לא אוהבים את שיטת השילוט המלא לרכב ועקב כך הם מעדיפים לבחור בשיטת שילוט זו.

קיימות מספר דרכים שונות לביצוע של שילוט חלקי לרכב: תוכלו לבקש מבעל המקצוע להדביק את המדבקות על דלתות המשאית או הרכב שלכם, תוכלו לבקש מבעל המקצוע להדביק את המדבקות על גבי חלונות המשאית או הרכב שלכם וכו'. חשוב לציין כי שילוט של הרכב בצורה חלקית מתאים במיוחד לרכבים חדשים, זאת מכיוון שהשימוש בשיטה זו על גבי רכבים ישנים עליהם יש שריטות או מכות יכול להבליט את ההבדלים בין הצבעים של המדבקות לבין הצבעים של הרכב, כמו כן קיים סיכוי כי הדבר יגרום להדגשת המכות הקיימות על הרכב.

במידה ואתם מעוניינים למתג רכב ישן, אנו ממליצים לכם לבחור בשיטת השילוט המלא לרכב או לעשות שימוש במדבקה עם רקע שקוף כדי למתג את הרכב.

  • חיתוך אותיות – כאשר אנו מדברים על שיטת חיתוך אותיות אנחנו למעשה מדברים על שיטה המשמשת בעלי עסקים וחברות אשר מעוניינים למתג את הרכבים שלהם רק באמצעות לוגו, השם של בית העסק ומספר הטלפון של בית העסק, במקרים מהסוג הזה אין צורך בביצוע של שילוט מלא לרכב, במקום זה אתם יכולים להשתמש בשיטת חיתוך אותיות. במסגרת שיטה זו בעל המקצוע מדפיס את המידע המבוקש על גבי מדבקות ויניל, בעל המקצוע חותך את המדבקות על פי הצורך ומדביק אותן על גבי הרכב במקומות המיועדים לכך.
  • מדבקות רשת – השימוש במדבקות רכב מיועד לחלונות של הרכב. יש לכם את האפשרות להשתמש במדבקות רשת על כל סוג של רכב, הדרך הטובה ביותר להשתמש במדבקות רשת היא על גבי חלונות כהים.
שילוט על משאיות
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!