שילוט על פח מחיר

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שילוט על פח מחיראחד האמצעים הפופולריים ביותר בו משתמשים על מנת לפרסם בתי עסק ולמשוך לקוחות חדשים הוא שלטים לעסק. שילוט לעסקים מתאים לכל בית עסק מכל תחום עיסוק ללא קשר לגודל של בית העסק. השלטים בהם תשתמשו לפרסם את בית העסק שלכם יעידו על האופי של בית העסק שלכם, בעקבות כך אנו ממליצים לכם לערוך שיחת ייעוץ עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום ולהתייעץ איתם לגבי העיצוב של השלט ולגבי המסר שאתם רוצים להעביר בשלט. על ידי שימוש נכון בשלטים לבית העסק שלכם אתם תוכלו למשוך לעסק כמויות גדולות של לקוחות פוטנציאלים. במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע חיוני הנוגע לשילוט על פח.

 

סוגי השילוט השונים

כיום ניתן למצוא סוגים רבים של שילוט לבתי עסק, כדי לדעת איזה שלט הוא המתאים ביותר לבית העסק יש להתייחס למספר פרמטרים שונים לרבות: שטחו הכולל של השלט, האם האזור בו נמצא בית העסק הוא אזור חשוך או אזור מואר, מה גודל התקציב של בית העסק וכו'.

ריכזנו עבורכם מידע על סוגי השלטים הנפוצים ביותר כיום בישראל.

  • שלטים מוארים – כאשר אנו מדברים על שלטים מוארים אנחנו למעשה מדברים על שלטים המורכבים מארגז עשוי פח, אלומיניום או חומרים אחרים אשר משמשים להכנת שילוט מואר, על הארגז מותקנות נורות לד המשמשות להפצת תאורה חזקה מאוד, על החלק הקדמי של השלט מתקינים לוח אקריל שמטרתו היא להעביר אור, גם על לוח האקריל עצמו מדביקים מדבקה שמטרתה היא להעביר אור.
  • שלטים עשויים פח – ברוב המוחלט של המקרים השימוש בשלטי פח יהיה לצורך שילוט חיצוני, כיום אנו יכולים לראות כמויות גדולות של שלטים עשויים פח בכבישים וצמתים מרכזיים ובאתרי בנייה ברחבי הארץ, מרבית השלטים במקומות הללו עשויים פח מאחר ומדובר במקומות בהם הצורך הוא בשלטים זולים בעלי גודל גדול.

שילוט פח מגיע עם מסגרת העשויה מעץ או עם מסגרת העשויה מתכת, על המסגרת מורכב הפח, על הפח מדביקים מדבקות מודפסות או מדבקות חתוכות. מקומות נוספים בהם ניתן למצוא שלטי פח הם: מגרשים של כדורגל ומגרשים של כדורסל, חנויות בעלות תקציב נמוך ועוד. החומר ממנו מיוצרים שלטי פח הוא חומר גלם זול ביחס לחומרים אחרים, שלטי פח אינם מחזיקים מעמד לאורך זמן רב, במרבית המקרים הם יחזיקו מעמד במשך שנתיים.

שילוט על פח מחיר: שלטי פח מושכים את תשומת הלב

מחקרים רבים שנערכו בכל העולם מצאו כי שלטי פח המעוצבים באופן נכון מושכים אל בית העסק כמויות גדולות של לקוחות פוטנציאלים. גודלם העצום של שלטי הפח ביחס לשלטים אחרים גורם להם להתבלט ולמשוך את תשומת הלב של האנשים אשר עוברים באזור של השלט.

 

שילוט על פח מחיר: שלטי פח מתאימים לכל בית עסק

כיום אנו יכולים לראות כי קיימת תחרות צמודה בין בתי העסקים השונים בכל התחומים, כל בעלי העסקים מנסים לחשוב על דרך בה הם יצליחו להתבלט מעל המתחרים שלהם ולמשוך אליהם כמות גדולה של לקוחות. באמצעות שימוש בשלטי פח לבית העסק שלכם אתם יכולים להפוך את החלק החיצוני של העסק שלכם לאזור פרסום גדול. כיום במדינת ישראל אתם יכולים למצוא שלטי פח המתאימים לכל בית עסק מכל תחום, תוכלו למצוא שלטי פח לפיצוציות, תוכלו למצוא שלטי פח למשרדים של רואי חשבון, תוכלו למצוא שלטי פח למסעדות ועוד.

כאשר בית העסק המדובר אינו פועל על פי כניסה של לקוחות באופן אקראי ( כמו במסעדה למשל), יש אפשרות להשתמש בשילוט לצורך פרסום ובשל כך חשוב מאוד להתייחס לעיצוב של השלט בצורה רצינית. השילוט של בית העסק שלכם מעביר מסר על העסק שלכם ולכן ישנה חשיבות רבה להשקעה בעיצוב של השלט ובתוכן של השלט.

 

התאימו את השלטים למותג

השילוט בו תבחרו להשתמש בבית העסק שלכם משפיע באופן ישיר על הדרך בה אתם נתפסים בעיני הלקוחות שלכם ובעיני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, בעקבות כך ישנה חשיבות רבה לשילוב של השילוט בשפה השיווקית של בית העסק. אם העסק שלכם הוא בעל לוגו כזה או אחר, התאימו את הסגנון בו מעוצב השילוט לסגנון בו מעוצב הלוגו של העסק שלכם. כאשר לא קיימת התאמה בין השילוט של בית העסק לבין השפה השיווקית של העסק זה עלול לפגוע בשיווק של בית העסק ולפגוע בכמות הלקוחות שעשויים לזכור את בית העסק שלכם. מנגד, שמירה על שפה שיווקית אחידה בכל האמצעים בהם אתם משתמשים לפרסום תעלה את הסיכויים שהלקוחות הפוטנציאלים יזכרו את בית העסק שלכם בפעם הבאה שהם יהיו זקוקים לשירות כזה או אחר.

 

שילוט על פח מחיר: שלטי פח זולים ביחס לשלטים אחרים

המחיר שתידרשו לשלם עבור שלטים העשויים פח יהיה נמוך ביחס לשטח הפרסום שתקבלו. שלטי פח נחשבים לזולים מאחר והחומרים מהם הם מורכבים נחשבים לחומרי גלם זולים, בנוסף על כך תהליך הייצור של השלטים נחשב זול גם כן. כתוצאה מכך שלטים העשויים פח נחשבים זולים ביחס לשלטים אחרים.

שילוט על פח מחיר: שלטי פח – שטח פרסום ענק

שטח הפרסום שתקבלו ביחס למחיר שתידרשו לשלם על השלט הוא ענק. כיום אנו יכולים לראות שלטי פח רבים באתרי הבנייה השונים ברחבי הארץ ובכבישים וצמתים מרכזיות בארץ, מדובר על שלטים גדולים מאוד, למרות ששלטי פח נחשבים זולים ביחס לשלטים אחרים הם עדיין בעלי רמת עמידות גבוהה.

כמו כן, אתם יכולים להעביר את שלטי הפח של העסק שלכם ממקום למקום בקלות רבה מאוד, כל שעליכם לעשות זה לפרק את השלט בקלות על ידי הסרת ברגים ממנו, המשקל של שלט הפח הוא קל מאוד ולכן לא תהיה בעיה להעביר אותו ממקום למקום.

שילוט על פח מחיר
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!