שלטים מוארים מחירים וסוגים

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שלטים מוארים מחיריםבעולם בו פלטפורמות הפרסום משתניות מבלי הכר ואת מקומם של העיתונים, תופסים התכנים והפרסומות במדיות החדשות, על דבר אחד אין עוררין: שלטים מוארים לעסקים הם עדיין אחד מפלטפורמות הפרסום והמיתוג החזקים והאפקטיביים ביותר. את המידע שלנו אנחנו יכולים לצרוך ממקומות אחרים וחדשניים. את הרגלי הקריאה שלנו – אנחנו יכולים לשנות וכן את אופן בילוי זמן הפנאי שלנו. אבל אנחנו לא יכולים לשנות את העובדה שכולנו יוצאים ומסתובבים בחוץ. ושם, אם נרצה או לא נרצה, אנחנו חשופים לשלטים המוארים המתנוססים על מבנים, קטנים כגבוהים.

בעולם השלטים יש הרבה שלטים מוארים, מחירים וסגנונות, אבל המשותף כמעט לכולם הוא היכולת שלהם לבלוט. ולא סתם לבלוט אלא בכל שעות היממה. הבולטות, האור והזוהר הבוקעים משלטים מוארים, לא רק מעניקים נופך נוסף של יופי לחזית העסק אלא גם לוכדים את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי, כאשר במבט אחד קצר, הוא כבר מקטלג וחווה דעה על העסק. זו גם הסיבה מדוע יש צורך להשקיע תכנון וחשיבה נכונים בשלט מואר לעסק ומדוע עבור שלטים מוארים מחירים בקשת טווחים רחבה.

שלטים מוארים מחירים ויתרונות

כאשר עסק רוצה לחשוף את לקוחותיו לקיומו או למבצע, לעורר סקרנות, להציג את התוכן שלו או להניע אנשים לפעולה, הוא מפרסם באחת הפלטפורמות המוכרות: עיתונות, רדיו, טלוויזיה, גודל, פייסבוק, אתרי אינטרנט וכד'. אל כל פרסום שכזה הוא משלם כסף רב ולמרות זאת, הפרסום תמיד מוגבל בזמן. לעומת זאת, שלט מואר הוא פרסום, שבמידה והשלט נעשה בסטנדרט גבוה ועל ידי חברה מקצועית, יכול להחזיק גם עשרות שנים. ולמעשה, תשלמו עבור שלטים מוארים מחירים ממש לא גבוהים.

שלטים מוארים מחירים ותוספות

אז כפי שהבנו, שלט לעסק הוא אמצעי בולטות הכרחי, הן עבור משיכת לקוחות והן עבור יצירת מיתוג ובידול. זה נכון גם עבור שלטים מוארים גדולים הנמצאים מחוץ לעסק והן עבור שלטים מוארים הנמצאים בתוך החלל הפנימי. הם חושפים מידע, מכוונים, ממתגים ומביאים למודעות. שלטים הם כאמור נצרכים ומחירם אינו גבוה במיוחד. למעשה, שלטים מוארים מחירים כוללים את עלות הכנת השלט, התקנתו והצבתו וכן הוצאות עתידיות כמו תחזוקה, הוצאות חשמל, החלפת נורות מידי פעם  וכד' וכן הוצאות הכרוכות ברגולציה הישראלית כמו אגרת שילוט עירונית. ועדיין, המחיר יישאר נמוך יחסית לכל קמפיין פרסום גדול אחר והאפקטיביות תהיה רבה יותר ולאורך זמן.

אין מחיר אחיד לשלט. המחיר משתנה כמובן לפי סוג השלט, גודלו ועוד פרמטרים. כך לדוגמא שלט העשוי מאלומיניום יהיה שונה משלט העשוי עץ ושלט בגודל 30 מ"ר יהיה במחיר גבוה יותר משלט של 10 מ"ר. גם אופן ההתקנה וצורת ההתקנה והמורכבות שלה משפיעים על המחיר. שלט הדורש בנית קונסטרוקציה על מנת להציבו יהיה כמובן יקר יותר. לרוב, שילוט סטנדרטי לעסק ינוע החל מ-500 ₪ לשט לא גדול במיוחד, כאשר יוצעו עבור שלטים מוארים מחירים גבוהים יותר. 

יש השפעה לעלות השלט גם לאלמנטים העיצוביים שבו ולא פחות חשוב לאלמנטים הטכנולוגים. כיום, אין רק שלטים חד מימדיים שטוחים. ישנם טכנולוגיות שונות ומתקדמות, אותיות תלת מימד, שלטים בשילוב מסכי מולטימדיה, ארגזי תאורה, צבעוניות משתנה ועוד ועוד. 

סוגי שלטים מוארים מחירים

השלטים הפופולאריים ביותר הם שלטי הלדים. שלטים אלו מייצרים בולטות רבה, הם יכולים להיות צבעוניים ובעבודת תכנון וגרפיקה נכונה, ניתן ליצור באמצעותם גם איורים וסמלילים ולא רק כיתוב, או כל צורה מותאמת שתבקשו. נורות הלד נחשות חסכוניות יותר מנורות הניאון. שלטי ניאון  מציגים בולטות גבוהה יותר ו"ניצוץ" חזק יותר בשעות החשכה אבל נחשבים לדורשים תחזוקה רבה יותר והם פחות חסכוניים, ולכן אולי, במצטבר, הם פחות משתלמים.

שלטים דיגטלים הם שלטים אינטראקטיבים אשר ניתן לשנות את המסר שלהם כל העת. אלו יכולים להיות ממש מסכי מולטימדיה או שלטים בגוון ממוחשב- בדומה לשעון מעורר אלקטרוני ועוד שיטות וטכנולוגיות שונות. אלו כמובן השלטים היקרים יותר.  ארגזי או קופסאות תאורה, גם הם פופולארים. לרוב הם נישאים על עמודים והם מוצבים בדרך אל העסק, בניגוד לשלטים מוארים אחרים הנמצאים על חזית העסק. מטרתם היא להכווין או לידע גם מי שאינו סמוך לעסק, כי האופציה קיימת לא הרחק ממנו. ניתן לפרסם על ארבע הפאות של הקוביה, כאשר כל פאה עשויה פרספקט מודפס.

בכל מקרה, זכרו, שכמו בכל מוצר, לא תמיד המחיר הזול ביותר הוא המשתלם. האיכות חשובה לא פחות וכן רמת השירותיות והביצוע של חברת השלטים. בסופו של דבר, השלט שלכם צפוי להתנוסס שנים רבות ולכן שלטים מוארים מחירים, ביחוד שהם אינם גבוהים באופן רגיל, הם דבר משתלם.

שלטים מוארים מחירים
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!