הנני כאן: שלטים מוארים לעסק

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

אין אדם של מכיר את הסימן בדמות האות  M הצהובה הזוהרת למרחקים ואת מה שהיא מייצגת. ישנם אגדות המספרות על צוערים, קציני העתיד אשר בבה"ד 1 מנווטים על פי האור והזוהר הבולטים של השלט. 

מה שהבינו ומיישמים בעשרות אלפי סניפי רשת מקודונלדס בעולם הוא מאוד פשוט: שלטים מוארים לעסק מבליטים את העסק שלך ומעניקים לו נראות. ולא רק שהם מבליטים ונותנים לו נראות משמעותית, אלא שהם עושים זאת במשך כל היום. גם כאשר בחוץ יש חושך ואפלה, גם במזג אוויר מורכב ואפילו במקום שומם – כמו בנגב. כי כשיש לך שלטים מוארים לעסק- אתה בולט בכל מקום.

היתרונות של שלטים מוארים לעסק

שלטים מוארים מייצרים כמה וכמה יתרונות עבור העסק שלך. כל עסק, זקוק למיתוג ולבולטות. הרי ברוב המקרים, יהיה מוצלח העסק ככל שיהיה, כל עוד אין איש יודע על מיקומו, הוא יישאר כמעט ללא לקוחות. שלטים מוארים לעסק נותנים מענה בדיוק לנקודה זו. ראשית הם שלטים גדולים המבשרים על המיקום של העסק, שנית הם שלטים אשר ניתן לעצב במגוון צבעים ותאורות ובעיקר במגוון צורות ואופנים- כך שכל עסק מקבל את המיתוג הייחודי לו.

אבל הסיבה הגדולה ביותר על פי יש צורך בהצבת שלטים מוארים לעסק היא שהם מעניקים את היתרונות הללו – במשך כל היום. שלט רגיל מאבד מן האפקטיביות שלו בלילה. פשוט לא רואים אותו בחושך. שלט מואר – רואים גם רואים ויתרה מזו, על רקע החשכה הוא מייצר בולטות גדולה יותר מאשר ביום. למעשה, המותג שלכם חשוף לעיני כל 24 שעות מלאות, בין אם החנות פתוחה ובין אם לא וגם אדם הנמצא רחוק מאוד ולא היה יכול לראות מנקודה בה הוא עומד שלט רגיל, יכול הפעם להבחין במסר שרציתם שיראה.

לא רק על הקיר

רבים מבעלי העסקים חושבים ששלט העסק שלהם צריך להיות קבוע על הקיר מעל פתח הכניסה. אומנם יש בכך הגיון ואכן שלטים מוארים לעסק הנמצאים שם אפקטיביים ביותר אבל מיקום זה אינו הכרחי ולעיתים, דווקא מיקום אחר, יכול לנצל טוב יותר את האפקט שמקנים שלטים מוארים לעסק. תזכרו את המקרה של מקדונלדס בו הלוגו המואר מתנוסס גבוה מעל המבנה עצמו.

השלט המואר מסוגל לזהור למרחוק ולכן הוא אפקטיבי במקום הבולט ביותר, כזה המקנה את החשיפה המרבית. יתרה מכך, הוא יכול להיות מוצב הרחק מהעסקת עצמו ולשמש כסוג של שלט פרסום על כך שהעסק נמצא בקרבת מקום ולמשוך קונים פוטנציאלים או לשמש כשלט הכוונה. אתם בוודאי מכירים את השלטים המוארים פני מרכזי קניות. שלטים אלו לפעמים שטוחים ולפעמים נתונים בתוך "קופסאות" מרובעות, כך שהם מייצרים פניה מוארת לארבע כיווני האוויר. דוגמא נוספת ואחרת היא שלטים מוארים על בנינים רבי קומות. למשל של משרדים או חברות הייטק. הרי השלט אינו מסמן באיזו קומה נמצאת חברת ההייטק אבל עצם העובדה שהוא נמצא על הבניין בגדול ועם האפקט המרשים המצטבר – מקנה את התדמית שכל כך חפצים בה.

גם בתוך העסק

לרוב שלטים מוארים לעסק יהיו שלטים גדולים. שלטי חוצות משמעותיים מאוד. אבל חשוב לדעת כי ניתן לקבל את האפקט המעולה של שלטים מאירים לעסק גם בשלטים קטנים יותר המוצבים בסמוך לעסק וגם בשלטים מוארים הנמצאים בתוך העסק עצמו. אנחנו לא מדברים על שלטי ה"יציאה" ו"מדרגות" אלא על שלטים שנותנים מידע על העסק, מסמנים מחלקות שונות, קורצים למבצעים וכד'. בדרך זו מועבר מידע חוויתי למבקר בעסק והוא גם יכול להכווין את עצמו טוב יותר בחנות ולהרגיש נינוח. ולקוח מרוצה הוא לקוח טוב לעסק שלכם.

אז האם צריך שלט חיצוני גדול או שלט בפנים קטן יותר? האם נכון יותר לשים שלט בכניסה או הרחק מהעסק? ובכן, אין תשובה אחת והמבחר בהחלט יכול להיות מסחרר. אבל כאן בדיוק נכנס היתרון של החברה שלנו. אנחנו לא רק מייצרים שלטים מוארים אלא יודעים להביא למקסימום את החשיפה. הניסיון שלנו הוא גם ברמת הייצור, אנו עושים שימוש בחומרים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומעניקים את השירות הטוב ביותר. אבל הניסיון שלנו, רב גם בתחום ההיכרות עם עולם העסקים והכוחות והאופנים המניעים צרכנים בתוכו, וניסיון זה מאפשר למחלקת הקריאייטיב , הגרפיקה והתכנון שלנו, להתאים עבורכם את השלט הטוב ביותר עבור העסק שלכם. שלטים מוארים לעסק שיעשו את העבודה הטובה ביותר ויביאו לחשיפה הגבוהה ביותר.

שלטים מוארים לעסק
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!