שלטים מוארים לבר

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!
שלטים מוארים לבר
Mockup of business logo signage

יש הרואים בבר את המיקום המרכזי שלהם זלשעות הפנאי. בין אם מדובר בבר מרכזי עמוס באנשים ובין אם מדובר בבר שכונתי קטן ואינטימי יותר, הוא מהווה אופציית בילוי של צעירים, אך לא רק, הבאים לשתות, לדבר, לבלות ולהכיר, על כוס בירה, משקאות או קוקטלים משובחים, לצד מנות קטנות. חלק נכבד מהצלחתו של הבר תלויה במשקאות שהוא מגיש ובשירות הניתן בו אבל חלק לא פחות חשוב נמצא ונובע מאווירה השוררת בו. החל משערי הכניסה ועד האווירה שבפנים. כל בר מתאפיין באווירה הייחודית לו, המתאימה לקהל הבליינים הספציפי והמבוקש אבל בר בלי אווירה – הוא לא באמת בר מבוקש.

חלק גדול מן האווירה מקורה באנשים הפוקדים את הבר, חלק תלוי בצוות, במגוון המשקאות ועוד אבל לא פחות תלוי הדבר בתפאורה שמסביב. החל מהאבזור וכלה באווירה הנובעת משלטים, תמונות, עיצוב קונספטואלי ועוד. למרות האפלוליות שבדרך כלל מאפיינת בארים, דווקא עולה בהם הצורך לקצת אור- כזה שיוצר את האווירה. שלטים מוארים לבר, בתוך הבר ומחוצה לו – מהווים חלק בלתי נפרד מהתפאורה המקומית המשמחת

שלטים מוארים לבר הפנימי

החלל הפנימי של הבר הוא לרוב חשוך יחסית ולכן, שלטים מוארים לבר, היכולים להיות במגוון צבעים, מעניקים איזה טוויסט מעניין לאווירה השוררת בו. למעשה, את היתרונות של שלטים מוארים לבר- תפסו כבר בשנים המוקדמות של המאה הקודמת ובכל בר היה נהוג להציב שלט מואר. היתרונות עודם רלוונטיים גם כיום ובנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת להציב שלטים מוארים לבר במגוון סגנונות וגדלים. שלט מואר לבר יכול להיות גם בעירוב צבעים וליצור גם את הלוגו של המקום- שיהיה בולט ומואר.

שלטים מוארים לחזית הבר

השלטים לבר אפקטיביים גם מחוצה לו. הם מייצרים אווירה שמחה כבר במפגש הראשוני של המבלה עם הכניסה לבר אבל יתרה מכך, היא מאפשרת לבר לבלוט מרחוק. לא מדובר רק בהיות השלט המואר סוג של פרסומת אלא ככזה שמסמן על אופיו של המקום ועל התכנות שלו. חשוב לזכור, שמרבית הברים פועלים בעיקר בלילה כשחשוך ולפיכך אפקט הזוהר של שלטים מוארים לבר- מכפיל את עצמו. את השלטים ניתן לקבוע על חזי הכניסה או דווקא על הגג או במקומות גבוהים אחרים, בסמוך, כך שהם גם ישמשו כשלטי הכוונה או כשלטי הזמנה עבור עוברים שובים שאינם מכירים עדיין את המקום.

שלטים מוארים לחזית הברבכל צורה

שלטים מוארים לבר הם כאמור הרבה מעבר לשלט המודיע כי יש מקום כזה. הם מהווים שלט שיוצר אווירה ומעביר מסר. לכן שלט שכזה יכול להיות במגוון צבעים, כחלק מלוגו ואפילו עם גרפיקה מיוחדת המאפשרת לשלב דמויות או אלמנטים, המאפיינים את הבר. חברת שלטים איכותית תדע לתת פתרונות לכל הצרכים שלכם ולהתאים עבורכם "מופע שלטים" שיתרום לכם. החל מקוביות אור, בהן המסר עובר על פני 4 הפאות, אותיות תלת מימדיות ועוד ועוד סגנונות וטכנולוגיות. 

השלטים עצמם ניתנים ליצור משלל חומרי גלם, כשהבולטים שבהם הם פרספקט פי.וי.סי או אלומיניום ובמגוון גופי תאורה, מבזבזניים בחשמל ועד חסכוניים כמו תאורת לד או אלמנטים "ירוקים" אחרים. הכל לפי דרישת הלקוח. שלטים מוארים בבר יכולים לשמש גם כשלטי הכוונה בתוך הבר עצמו, כשלטים המעידים על אזורי חלוקה בתוכו, שלטי מידע על התפריטים והמחירים ועוד ועוד.

לבחור נכון

שלטים לבר הם חשובים מאוד ויכולים להשפיע רבות על הצלחת העסק שלכם. כדי שהם יתרמו להצלחה עליכם להיות סמוכים ובטוחים שהם נעשו בצורה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. הדבר החשוב ביותר הוא לעבוד עם חברה שמתמחה בשלטים מוארים לבר ויש לה ניסיון רב בתחום, כולל תיק עבודות, שנבחן בהצלחה. בסופו של דבר, לא תחליפו כל יום שלטים ולכן על השלט להיות אפקטיבי ולהשיג את מטרותיו. 

חברות רציניות יעניקו אחריות על עבודתם וכן תחזוקה שוטפת של השלט (למרות ששלט טוב, כמעט ואינו דורש תחזוקה, מלבד החלפת נורה בשל החלשות טבעית שלה). על השלט להיות גם חסין לפגעי מזג האוויר וחסכוני בחשמל, בלי לפגוע בעוצמת האור.

נשמח להעמיד לרשות הבר שלכם את מחלקת העיצוב והתכנון שלנו ולאחר מכן לעבור אל מחלקת היצור, העובדת עם הסטנדרטים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר. 

שלטים מוארים לבר
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!