שילוט על פח – כל המידע החשוב

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שילוט על פחשילוט לעסקים הוא אחד האמצעים העיקריים המשמש לפרסום של העסק ומשיכה של לקוחות חדשים. שלטים לעסקים מתאימים לכל עסק כזה או אחר ללא קשר לתחום העיסוק שלו וגודלו. השילוט של בית העסק מעיד על האופי של העסק, בשל כך חשוב לקיים שיחת ייעוץ עם חברת שילוט בנוגע לעיצוב של השלט ולמסר שאתם רוצים להעביר בו. שימוש נכון בשילוט לעסק שלכם יכול למשוך אליו כמות גדולה של לקוחות חדשים, בשל כך אנו ממליצים לכם להשקיע מחשבה רבה בעיצוב השילוט לבית העסק שלכם. במאמר זה תוכלו למצוא מידע רלוונטי בכל הנוגע לשילוט על פח.

 

סוגים שונים של שלטים לעסקים

קיימים מספר סוגים של שלטים לעסקים, ההחלטה על סוג השלט המתאים לבית העסק נעשית על פי מספר פרמטרים שונים ביניהם: השטח הכולל של השלט, האם העסק ממוקם באזור חשוך או באזור מואר, מהו התקציב שיש לעסק לטובת רכישת שילוט לעסק ועוד פרמטרים נוספים.

כעת נציג בפניכם את סוגי השלטים הפופולריים ביותר במדינת ישראל כיום.

  • אותיות מוארות – כאשר אנו מדברים על אותיות מוארות אנחנו למעשה מדברים על סוג שילוט יקר אשר ניתן לראותו גם מאזורים מרוחקים, אותיות מוארות מתאימות בעיקר לעסקים בעלי תקציב גדול, ברוב המקרים ההעדפה היא למקם את האותיות המוארות במקומות חשוכים כמו למשל: אוזרי תעשייה, כבישים מרוחקים ועוד. כיום מייצרים אותיות מוארות ממגוון רחב של חומרים שונים, תוכלו למצוא אותיות מוארות עשויות אלומיניום, אותיות מוארות עשויות פי וי סי בעלות עמידות לזמן רב ועוד סוגים רבים של חומרים.
  • שילוט מואר – שלטים מוארים הם למעשה שלטים אשר כוללים בתוכם ארגז עשוי אלומיניום, פח או כל חומר אחר בו משתמשים לייצור שלטים מוארים, על אותו ארגז מתקינים נורות לד אשר מעניקות תאורה חזקה במיוחד, בחלקו הקדמי של השלט המואר נמצא לוח אקריל המשמש להעברת אור, על לוח האקריל נמצאת מדבקה המשמשת גם היא להעברת אור.
  • שילוט פח – במרבית המקרים שלטי פח ישמשו לשילוט חיצוני, ניתן לראות שימוש נרחב בשילוט פח באתרי בנייה שונים ובשלטי חוצות גדולים בהם יש צורך בשילוט זול בגדלים ענקיים, שלטים עשויים פח מגיעים עם מסגרת עשויה עץ או מסגרת עשויה מתכת אשר עליה מרכיבים את הפח, על הפח מדביקים מדבקות מודפסות או מדבקות חתוכות בהתאם לרצונות של הלקוח, תוכלו למצוא שילוט פח במקומות שונים כמו: מגרשי כדורגל ומגרשי כדורסל, צמתים בהם יש תנועה רבה וחנויות שהתקציב שלהן הוא קטן יחסית. פח נחשב לחומר גלם זול והשימוש בשלטים העשויים פח הוא לאורך זמן קצר, בדרך כלל שנתיים.

היתרונות של שילוט פח

שילוט פח הוא נפוץ מאוד במדינת ישראל ובעולם כולו בשל היתרונות הרבים שלו, כעת נציג בפניכם את היתרונות הבולטים ביותר של שילוט פח:

  • עלות זולה – העלות של שלט העשוי פח היא זולה ביחס לשטח של השלט אותו מקבל הצרכן. המחיר של שילוט פח הוא זול מכיוון שהחומרים מהם מורכב שילוט פח הם חומרי גלם זולים, כמו כן גם תהליך הייצור של שלטי הפח הוא זול, בעקבות הסיבות הללו שילוט פח נחשב לזול מאוד ביחס לסוגי שילוט אחרים.
  • שטח פרסום גדול במיוחד – שטח הפרסום שאתם מקבלים ביחס למחיר ששילמתם על השלט הוא עצום. ניתן לראות שלטי פח באתרי בנייה ובדרכים מרכזיות, השלטים הללו הם גדולים במיוחד ואפילו שהם נחשבים זולים הם עדיין עמידים וחזקים.
  • ניידות מלאה – ניתן להעביר את שלטי הפח בקלות ממקום אחד למקום אחר, זאת הודות למשקל הנמוך של השלטים והודות לכך שניתן לפרק את שלטי הפח בקלות ובמהירות על ידי הסרה של מספר ברגים – כל הסיבות הללו מאפשרות לנו להזיז את שלטי הפח בקלות רבה ממקום למקום.
  • חשיפה משמעותית – מאחר ושלטי הפח הם גדולים מאוד שטח הפרסום של בתי העסק המשתמשים בהם הוא עצום, בזכות כך בתי העסקים השונים מגיעים לחשיפה משמעותית של התוכן שהם מפרסמים על גבי השלט.

 

הגודל הוא לא הגורם העיקרי

במקרים בהם אתם משתמשים בשילוט פח לבית העסק שלכם אתם יכולים להחליט האם אתם מעוניינים בשלט פח גדול במיוחד או שמא אתם מעוניינים בשלט פח קטן יחסית, לא משנה מה הגודל של השלט בו בחרתם, הנקודה החשובה באמת היא האם השלט מעביר את המסר שאתם מנסים להעביר. מטרתם העיקרית של שלטים העשויים פח היא למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים אשר עוברים באזור של בית העסק שלכם ולהעביר להם באופן חד וקולע את המסר שאתם מנסים להעביר על בית העסק. אי לכך, כאשר אתם ניצבים בפני בחירה בשילוט לבית העסק שלכם, אל תחשבו רק על הגודל של השלט ותכננו את העיצוב של השלט ואת התוכן של השלט בצורה מקצועית.

כיצד בוחרים שילוט פח

כפי שאתם יכולים להבין, שילוט פח יכול למשוך אל בית העסק שלכם כמות גדולה של לקוחות אך כדי שזה יקרה צריך לדעת להשתמש בשילוט בצורה נכונה.

כדי שתוכלו להכין שלט מושך ומקצועי לבית העסק שלכם, בראש ובראשונה עליכם להבין מהו קהל היעד אליו את פונים ומהו המסר שאתם רוצים להעביר לאותו קהל. אם בית העסק שלכם פונה לקהל צעיר יחסית, כנראה שתשתמשו בשלט המכיל כמות גדולה של צבעים, לעומת זאת אם בית העסק שלכם פונה אל קהל בוגר יותר, רוב הסיכויים שאתם תשמשו בכמות קטנה יותר של צבעים ובעיצוב הרבה יותר רגוע וקלאסי.

שילוט על פח
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!