שלט זכוכית מחיר

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שלט זכוכית מחירעבור שלט זכוכית מחיר הנקבע על פי גודל השלט ועל פי המחירון של החברה ממנה אתם רוכשים את השלט. יש חברות רבות המציעות שירותי שילוט למשרד ולבית, המטרה שלכם היא למצוא את החברה שתעניק לכם את השירות הרחב ביותר במחיר הנכון ביותר. אם תחפשו מחיר זול אתם כנראה תקבלו תוצאה שאינה ראויה ואינה עמידה לטווח הארוך.

 

שלט זכוכית מחיר – מהו שלט זכוכית?

שלט זכוכית כשמו כן הוא, השלט עצמו עשוי זכוכית וניתן למתג אותו על ידי הדפסה או חריטה, מיד נדבר על כל האפשרויות ואיך הן משפיעות על המחיר. שלט זכוכית יכול להרתיע את מי שלא מכיר את התחום, הרי זכוכית היא מאוד שבירה וזהו הדגש החשוב ביותר שאתם רוצים לוודא. כאשר אתם רוכשים ממקום מקצועי הוא מציע לכם זכוכית לא פשוטה, זכוכית כפולה או זכוכית חוסמת. בדרך הזאת גם יהיה ניתן למתג את הזכוכית באמצעים שונים וגם השילוט יהיה עמיד לטווח הארוך וכאשר מדברים על טווח ארוך בשלטי זכוכית מדברים על שנים ארוכות. 

איך מכינים שלט זכוכית?

הכנת שלטי זכוכית היא בצורות שונות, כל חברה יכולה להרחיב את אופקיה ולייצר זכוכית בדרכים נוספות כדי למשוך קהלים אליה. שלטי זכוכית יותר מתאימים לשילוט פנים מאשר חוץ, אם ניתן גם למצוא לא מעט מקומות בהם השילוט משמש כשילוט חוץ. הטכניקות הפופולריות לייצור זכוכית היא הדפסה של מדבקה עמידה על גבי הזכוכית ובדרך הזאת זה נדמה כי המדבקה עצמה היא גם חריטה או עשויה זכוכית. היתרון של השיטה הזאת הוא החיסכון הכספי עבור המזמין, החיסרון הוא שיש בלאי גבוה יותר מאשר חריטה לדוגמה. 

 

שלט זכוכית בהדבקה הוא נכון יותר לחברות צעירות אשר ייתכן וישנו את הלוגו שלהן, את שם בעל המשרד וכן הלאה. בדרך הזאת ניתן להיות יותר גמישים עם הכתוב ואין חשש לגבי שינויים. בשביל לבצע שינויים כל מה שצריך לעשות הוא להסיר את המדבקה ולהדביק מדבקה חדשה. בכדי להסיר את המדבקה יש לקבל שירות מחברת שילוט מקצועית כדי שלא תפגעו בזכוכית. דרך נוספת להכנת שילוט מזכוכית היא באמצעות עיצוב אישי של הזכוכית. מדובר על תהליך מורכב בו השלט אינו מסגרת פשוטה ואינו מעוצב על ידי מדבקה, אלא באמצעות חריטה לרוב. משך זמן הכנת השלט אורך בין 4 ימי עסקים ועד כ-14. היתרון של שילוט בהתאמה ועיבוד אישיים הוא היוקרתיות שהשלט משדר. את השלט אנחנו מייצרים על גבי זכוכית שקופה בכדי לייצר את האפשרות של לראות את השלט גם מקדימה וגם מאחורה. 

למרות דעת הרוב, התקנת שלט זכוכית היא דווקא פשוטה ביחס לשילוט מחומרי גלם אחרים. תחילה, ההתקנה חייבת להיות מבוצעת עם אדם נוסף מכיוון שהזכוכית היא כבדה יחסית. דבר שני, בדרך כלל השילוט מגיע מחורר לפי בקשת הלקוח או שיש אמצעי תלייה אחרים עם קבלת השלט ללקוח. כל מה שנותר לעשות הוא לחבר את השלט לקיר (יש גם שלטים מרוחקים לקיר). תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה לתליית השלט באופן בטוח ויציב דרך חברת משרד שילוט. 

 

שלט זכוכית מחיר - מחירון ממוצעשלט זכוכית מחיר – מחירון ממוצע

עבור שלט זכוכית מחיר הנקבע לפי גודל הזכוכית, אם זאת יש עוד פרמטרים אשר יקבעו את המחיר. המחירון נוגע לגבי גודל הזכוכית לפי ס"מ, אך המחיר אינו כולל עיצוב בהתאמה אישית, חריטה וכן הלאה. כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת אתם צריכים להציג את הפרויקט שלכם בפני החברה והיא תעניק לכם הצעת מחיר, זהו מחירון בסיסי:

  • מסגרת זכוכית בגודל 20X30 ס"מ – 170 ש"ח.
  • מסגרת זכוכית בגודל 30X30 ס"מ – כ-200 ש"ח.
  • מסגרת זכוכית בגודל 30X45 ס"מ – כ-230 ש"ח.
  • מסגרת זכוכית בגודל 30X80 ס"מ – כ-350 ש"ח.
  • מסגרת זכוכית בגודל 40X60 ס"מ – כ-225 ש"ח.
  • מסגרת זכוכית בגודל 50X70 ס"מ – כ-350 ש"ח.
  • מסגרת זכוכית בגודל 60X80 ס"מ – כ-450 ש"ח.
  • מסגרת זכוכית בגודל 60X90 ס"מ – כ-550 ש"ח.
  • מסגרת זכוכית בגודל 70X100 ס"מ – כ-600 ש"ח.
  • מסגרת זכוכית בגודל 80X120 ס"מ – כ-900 ש"ח.
  • מסגרת זכוכית בגודל 100X150 ס"מ – כ-1,500 ש"ח.
  • מסגרת זכוכית בגודל 100X200 ס"מ – 2,500 ש"ח.
  • מסגרת זכוכית בגודל 55X100 ס"מ – כ-550 ש"ח.
  • מסגרת זכוכית בגודל 55X130 ס"מ – כ-650 ש"ח.
  • מסגרת זכוכית בגודל 60X120 ס"מ – כ-730 ש"ח.

ישנם עוד גדלים ויש גם אפשרות להתאמה אישית בהתאם לצורך הלקוח. כדי לקבל את ההצעה המדויקת יש לשלוח את המידות המדויקות. כדי לשער פחות או יותר מהי המידה הנכונה לכם תוכלו למדוד דף בגודל בו אתם מעוניינים שיהיה השלט וזאת בהתאם למקום בו תבחרו לתלות את השלט. כמו כן, תוכלו להגיע לחברת ייצור השלטים ולראות את כל הגדלים, רצוי להגיע עם מידות הקיר עליו יתלה השלט ותמונה.

שלט זכוכית מחיר – לא עדיף חומר אחר?

היתרון של שלט זכוכית הוא מהותי, הוא מה שהוא משדר. בסופו של דבר, הרושם הראשוני הוא מה שיקבע אם הלקוח יישאר או ילך. שלטי זכוכית יכולים להיות לעיתים אפילו יותר זולים מחומרי גלם אחרים כמו עץ ובמקרים חריגים גם מתכת. כמו כן, יש תחליפים של זכוכית אבל ההמלצה היא לבחור בזכוכית מקורית כדי להנות מהיתרונות של חומר הגלם, ניתן לזהות כאשר לא מדובר על חומר איכותי. עבור שלט זכוכית מחיר שיכול להיות מעט גבוה, אבל מדובר על השקעה חד פעמית עבור חומר גלם עמיד.

שלט זכוכית מחיר
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!