שילוט על בניין – המידע החשוב באמת

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שילוט על בנייןאם פעם השילוט של בתי העסק השונים בארץ היה פשוט ולא מושקע כלל, הרי שהיום זה שונה לחלוטין, בתי עסק וחברות רבות הבינו את היתרונות אשר טמונים בשילוט של העסק לצורך פרסום ושיווק של החברה, בשל כך בתי העסק והחברות השונות משקיעות מחשבה רבה, זמן וכסף בעיצוב מקצועי ואיכותי של שילוט העסק שלהם, החברות ובתי העסק השונים מציבים את השילוט על גבי הבניין בו נמצא העסק כדי למתג אותו באופן נכון.

בנוסף על כך, שילוט על בניין יכול לשמש גם בתור הכוונה לקהל הלקוחות של בית העסק או של החברה, הכוונה היא שצפייה בשילוט הקיים על הבניין תעזור ללקוחות להבין כי העסק נמצא באותה נקודה, ניתן לראות גם שילוט אשר נעשה על גבי שלטי חוצות במקומות מרכזיים, גם כאן המטרה של השילוט היא שיווק ופרסום של עסק או חברה. אין ספק כי שילוט על בניין היא שיטת פרסום נהדרת, כל אדם אשר עובר באזור של הבניין נחשף אל השילוט. במאמר זה תוכלו למצוא מידע רלוונטי וחיוני בכל הנוגע לשילוט על בניין.

 

כל עסק הוא בעל שלט משלו

השילוט של כל חברה או בית עסק כזו או אחר הוא חלק מהשפה השיווקית שלה והזהות שלה, לא משנה אם מדובר בעסק קטן או בחברה ענקית. השלטים תופסים את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאלים, מכוונים אותם ומעבירים להם מסר מסוים.

כל בית עסק הוא בעל שילוט מסוים אשר מתאים לתחום בו הוא עוסק, כך למשל ברוב הפעמים שתצפו בשלטים של חנויות צעצועים אתם תיראו כי השלטים מלאים בצבעים שונים ובעיצובים מלאי חיים, זאת מאחר והשלטים מכוונים בעיקר לקהל הצעיר. לעומת זאת, אם תצפו בשלטים של חנויות תכשיטים יקרות, אתם תשימו לב כי מרבית השלטים הם לא בעלי צבעים רבים ובדרך כלל העיצוב שלהם הוא עיצוב קלאסי ורגוע, זאת על מנת לשדר יוקרה ללקוחות.

שילוט על בניין – שלטים הם חלק מזהות החברה

פעם שלטים היו משמשים אך ורק כדי להעביר מידע חיוני לאנשים, אך כיום השילוט של בית העסק או של החברה הם חלק בלתי נפרד מהזהות של החברה ומהשפה השיווקית שלה. בחלק גדול מן המקרים הדבר הראשון שהלקוח רואה זה את השילוט של החברה או של בית העסק, השילוט משפיע על האופן בו החברה או בית העסק נתפסים בעיניי הלקוח. קיים הבדל משמעותי בין סגנון העיצוב של שלטים שמטרתם לשמש לצורך שילוט פנימי לבין שלטים שמטרתם לשמש לצורך שילוט חיצוני.

 

התקציב הוא חלק משמעותי בבחירה

בראש ובראשונה חשוב מאוד לדעת מהו התקציב הכולל שלכם. ההוצאות על שילוט עבור החברה הן חלק מהוצאות הפרסום השנתיות של החברה. כמו כן חשוב מאוד לזכור כי עליכם לשלם אגרה במקרים בהם השלט מוצב במקום ציבורי. במידה והעסק שלכם הוא חדש יחסית והתקציב שלכם עדיין לא מאוזן, אל תבזבזו חלק גדול מן התקציב רק על שילוט לעסק שלכם, אנו ממליצים לכם לבחור בשלט שמתאים לגודלו של העסק ולתקציב של בית העסק.

חשוב לציין כי שילוט לעסק הוא לא חייב להיות הוצאה משמעותית. ניתן למצוא מחירים נוחים לכל סוג שלט שאתם מחפשים, בשל כך אנו ממליצים לכם לפנות אל מספר חברות ולקבל מהן הצעות מחיר ורק לאחר מכן לבחור בחברה המתאימה לכם ביותר.

 

שילוט על בניין – שלטים לכל מטרה

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי שלטים שונים המשמשים למטרות שונות. בין סוגי השלטים השונים ניתן למצוא: שלטי פח, שילוט מואר, שלטי ניאון ועוד. תוכלו למצוא שלטים המשמשים לצורך שילוט חיצוני של העסק שלכם, תוכלו גם למצוא שלטים המשמשים לשילוט פנימי של החנות שלכם או של המשרד שלכם.

 

שילוט על בניין – התייחסו לגודלו של השלט

אחרי שהגעתם להחלטה כי ברצונכם לרכוש שילוט חדש לבית העסק שלכם, אתם צריכים להחליט מה יהיה המיקום של השילוט. במידה ומדובר בשלט שעתיד להיות ממוקם ליד שלטים אחרים, חשוב לחשוב על דרך להבליט את השלט שלכם מבין כל השלטים האחרים אשר נמצאים בסביבה שלו. תוכלו להאיר את השלט באור חזק כך שהוא יהיה בולט גם בשעות הלילה המאוחרות. במידה והשלט ממוקם באזור פנימי ניתן להשתמש גם באותיות תלת מימדיות.

נקודה חשובה נוספת היא הגודל של השלט, גודל השלט מושפע באופן ישיר מן המיקום של השלט. לצורך הדוגמא, שלט הממוקם בצומת דרכים מרכזית יהיה גדול הרבה יותר משלט של חנות תכשיטים הממוקם על גבי אחד הקירות של החנות.

שילוט על בניין – התוכן של השילוט

נקודה נוספת וחשובה מאוד בשילוט על בניין היא התוכן של השלט. כל שלט כזה או אחר הוא בעל מגבלות מסוימות, כמות התוכן בשלט מושפעת בעיקר מגודלו של השלט. קיימים מספר אלמנטים עיצוביים אשר לוקחים חלק ברוב השלטים השיווקיים כיום, חלק מן האלמנטים הללו הם: השם של בית העסק או שמה של החברה, הלוגו של החברה, סלוגן כלשהו או משפט פרסום מסוים, מספר טלפון ופרטי התקשרות אחרים.

 

שילוט על בניין – כיצד בוחרים נכון?

כדי שתוכלו לבחור שילוט איכותי ומושך לבית העסק שלכם עליכם להבין בראש ובראשונה מי קהל היעד שלכם ואיזה מסר אתם מעוניינים להעביר לו. במידה והעסק שלכם פונה לקהל של ילדים, רוב הסיכויים שתבחרו בשלטים אשר מכילים כמויות גדולות של צבעים ועיצובים מלאי חיים, מנגד אם העסק שלכם פונה אל קהל מבוגר יותר, כנראה שתבחרו בשלטים אשר מכילים מספר צבעים בודדים או אפילו צבע בודד אחד.

שילוט על בניין
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!