שילוט על רכבים – כל המידע הרלוונטי

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שילוט על רכביםשילוט רכבים היא סוג של שיטת שיווק ומיתוג, נכון להיום חלק גדול מן החברות, בתי העסק השונים ובעלים של מוצרים שונים משתמשים בשיטה זו ונהנים מן היתרונות שלה. בעת השימוש בשיטת שילוט על רכבים אנו למעשה הופכים את הרכב שלנו לכלי פרסום שיכול לנוע ממקום למקום. לא משנה אם הרכב המדובר הוא רכב חברה או שמא מדובר ברכב האישי של מנהל החברה, ניתן לשים שילוט על כל סוגי הרכבים הקיימים, כמו כן יש אפשרות לשים שילוט גם על גבי קטנועים.

במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע חיוני בכל הנוגע לשילוט על רכבים, ליתרונות של השיטה ונקודות חשובות אליהן יש להתייחס כאשר בוחרים חברה שתבצע שילוט לרכב שלכם.

 

שילוט על רכבים – עד כמה השיטה הזאת יעילה?

מרבית בתי העסק השונים במדינת ישראל מחפשים אחר דרך בה הם יוכלו לפרסם את בית העסק שלהם באופן פשוט ויעיל. נכון להיום, אחת השיטות היעילות והטובות ביותר לפרסום ושיווק של בתי עסק היא: שילוט על רכבים. ברגע שהמכונית מסיימת לעבור את תהליך השילוט היא למעשה הופכת לאמצעי פרסום שיכול לזוז ממקום למקום ויכול לפעול בלי להפסיק לאורך כל שעות היום, בכל פעם שהמכונית נוסעת בכבישים של מדינת ישראל רואים אותה אנשים חדשים שלא ראו אותה קודם לכן, כך המכונית הממותגת מגדילה גם את החשיפה של בית העסק.

חשבו לעצמכם על מכונית שעליה שמו שילוט של חנות צעצועים כזו או אחרת, במהלך הנסיעות של המכונית בכבישים היא תתפוס את תשומת הלב של כל אדם שהיא תחלוף לידו, לא משנה מה הוא עושה באותו רגע.

כמה זמן מחזיק מעמד שילוט לרכב?

ברוב הגדול של המקרים כאשר מבצעים שילוט על רכב יעשו שימוש בלוגו של העסק אותו מפרסמים, משך זמן ששילוט על רכב מחזיק מעמד נחשב לארוך, השילוט יכול להחזיק מעמד לאורך מספר שנים, שילוט על רכב היא שיטת שיווק יעילה במיוחד שמשמשת בתי עסקים רבים לאורך זמן רב בתשלום אחד בלבד.

 

היתרונות של שילוט על רכבים

שיטת שילוט על רכבים נחשבת לאחת השיטות היעילות ביותר לשיווק ופרסום של בתי עסק וחברות, זאת בשל היתרונות הרבים של השיטה, כעת נציג בפניכם חלק מן היתרונות של שיטה זו:

  • ניידות מלאה – אחת הנקודות שהופכת את שיטת שילוט על רכבים לכל כך יעילה היא הניידות המלאה של השיטה. לעומת פרסום של עסק באתר אינטרנט כזה או אחר או במקומות ספציפיים בהם הלקוחות צריכים לחפש אחר העסק בצורה אקטיבית, כאשר משתמשים בשיטת שילוט על רכבים הרכב מפרסם את בית העסק בכל רגע שהוא נמצא על הכבישים, כל משתמשי הדרך שהרכב הממותג חולף לידם נחשפים לשיווק של בית העסק. אמנם שילוט משרדי יוצר רושם של מקצועיות ויוקרה, אך הוא עדיין מפרסם את העסק רק בנקודה ספציפית בה העסק ממוקם, מנגד שימוש בשיטת שילוט על רכבים תוביל לכך שהעסק שלכם יפורסם לאורך כל היממה.
  • משלמים רק פעם אחת – ברגע שהרכב שלכם עבר את תהליך השילוט הוא למעשה הופך להיות אמצעי פרסום נייד לאורך זמן רב בתשלום חד פעמי. לעומת פרסום של בית עסק באינטרנט אשר יכול לעלות לכם הרבה מאוד כסף בשנה ולעומת שלט קבוע שעליו אנחנו צריכים לשלם כסף לעירייה, כאשר אנו בוחרים בשילוט על רכבים אנו צריכים לשלם פעם אחת בלבד, כמו כן השילוט אינו דורש תחזוקה קבועה.
  • מושך תשומת לב – אין ספק כי רכב ממותג ימשוך את תשומת הלב של הנהגים בכבישים אשר רגילים לראות כל היום רכבי טויוטה ורנו במהלך הנסיעות שלהם בכבישים. רכב ממותג ובעל שילוט מקצועי ימשוך את תשומת ליבם של הנהגים הרבה יותר מרכב רגיל.

השיטות הקיימות לשילוט על רכבים

קיימות מספר שיטות עיקריות בהן משתמשים על מנת לבצע שילוט על רכבים, כעת נציג בפניכם חלק מן השיטות הללו:

  • שילוט מקיף לרכב – במסגרת שיטת שילוט זו בעל המקצוע יבצע שילוט לכל הרכב בצורה מקיפה ומלאה. ברוב הגדול של המקרים השימוש בשיטת שילוט זו נעשה על גבי רכבים מסחריים ועל גבי משאיות, אך יש אפשרות להשתמש בשיטה זו גם על גבי מכוניות פרטיות ועל גבי קטנועים. במסגרת שיטת שילוט בעל המקצוע מדביק מדבקות על כל הרכב תוך כדי שהוא מתייחס לחלקי הרכב השונים – הגג של הרכב, חלונות הרכב, טמבונים של הרכב ועוד.
  • שילוט לרכב באופן חלקי – במרבית המקרים בעלי עסקים שבוחרים להשתמש בשיטת שילוט זו הם בעלי עסקים אשר מעוניינים למתג את רכבם אך להוזיל בעלויות של השיטה, בנוסף על כך חלק מבעלי העסקים אינם אוהבים את שיטת השילוט המקיף לרכב ובשל כך הם בוחרים בשיטת שילוט זו. ישנן מספר דרכים בהן ניתן לבצע שילוט חלקי לרכב: יש אפשרות להדביק את המדבקות על גבי דלתות הרכב, יש אפשרות להדביק את המדבקות על גבי החלונות של הרכב וכן הלאה. יש לציין כי שיטת השילוט החלקי מתאימה במיוחד לרכבים חדשים, זאת מאחר ששימוש בשיטת השילוט החלקי על רכבים ישנים בעלי שריטות או מכות מדגישה את ההבדלים הקיימים בין הצבע של המדבקה לבין הצבע של הרכב, יתרה מכך הדבר עשוי לגרום להדגשה של המכות השונות אשר קיימות ברכב.

כאשר מדובר על רכב ישן שרוצים לשלט אותו, תמיד יהיה כדאי לבחור בשיטת השילוט המקיף לרכב או להשתמש במדבקה בעלת רקע שקוף לצורך שילוט של הרכב.

שילוט על רכבים
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!