שלטים מוארים לבית – עיצוב שיקפיץ את הבית שלכם

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שלטים מוארים לביתאנחנו מכירים שלטים לבית. כאלו בנוסח: זהירות כלב בחצר", "החניה אסורה", "מקום זה מצולם 24 שעות" ושלטים דומים אחרים. כולם אפקטיביים במידה כזו או אחרת וכולם לרוב חד מימדיים, פשוטים וממש לא יפים. אלא שישנו תחום שילוט מתפתח שמצליח בעזרת שלל עיצובים וטכנולוגיות חשמל ובניה, לבצע את קפיצת המדרגה. אנחנו מדברים על שלטים מוארים לבית. 

למעשה, שלטים מוארים לבית, זה לא בהכרח רק השלט המכריז על מספר הבית והרחוב בו אנו גרים. זה גם לא רק שם המשפחה שלנו כתוב בגדול. זה הרבה מעבר לכך. זו תעודת הזהות של הבית שלנו. ה"נציג" הראשוני שפוגש מי שמתכוון לבוא אלינו ולכן הוא חייב להיות יפה ומושקע. ואין יותר יפה ומושקע מאשר שלט מואר לבית.

שלטים מוארים לבית הפרטי ולבניין

כל בית צריך מרפסת וכל בית צריך שלט. בין אם מדובר בבית פרטי ובין אם מדובר על בית רב קומתי. בבתים הפרטיים, הכיתוב נועד לרוב לספק את המידע על הרחוב, מספר הבית וזהות המתגוררים בו. כך גם בבניין רב קומתי (למעט זהות הגרים בו) אבל שם ניתן להוסיף עוד שלטים רבים בשל הצורך של דיירים רבים להתמצא בחלל המשותף, באמצעות שלטים כמו "כניסה" ו"יציאה", "מחסן" חדר אשפה" שלטים מוארים בחניות התת קרקעיות האפלוליות ועוד. כל אלו יכולים להיות שלטים פונקציונאליים ודי באנליים ופשוטים. אבל אם נוסיף להם תאורה – זה כבר יהפוך לחגיגה.

היתרונות של שלטים מוארים לבית

ממש כמו בעולם העסקים, שם שלטים מוארים מאוד נפוצים, גם בבית מטרת שלט מואר היא לבלוט ולזהור. להקנות נופך מיוחד לדבר טריוויאלי כמו שם ומספר. עיצובי האור והפרזול או עבודת הזכוכית, יכולים להקנות לבית הילה אחרת וכאמור, משמשים כסוג של הפנים של הבית וסימון מידת ההשקעה של הדיירים בבית. בעבר, שלטים לבים היו עשויים מתכת עם הדפס הרחוב והמספר. אח"כ עברנו לשילוט עץ שהולך ודוהה עם השנים וכעת המילה האחרונה היא שלטים מוארים לבית. 

סוגי שלטים מוארים לבית

קיימים כל כך הרבה סגנונות, עיצובים וסוגים מיוחדים של שלטים מוארים לבית. הניסיון לספר אודות רובם – נועד לכישלון ולכן תמיד מומלץ לעבור על קטלוגים אינטרנטיים – כדי לקבל השראה. כמובן, שאת השלט עצמו תבחרו לפי האופי שלכם ולפי השתלבותו עם אלמנטים נוספים בבית. ישנם שלטים תלויים ושלטים מצודי קיר, ישנם שלטים המכילים רק מידע אינפורמטיבי וישנם שלטים המייצרים אווירה, עם אלמנטים עיצוביים, גרפיקה, צורות שונות ואפילו משפטים שלמים, כאשר האותיות מוארות. המבחר מסחרר וכך גם האפשרויות. 

גם החומרים מהם עשויים שלטים מוארים לבית רבים אולם הבולטים שבהם הם זכוכית, אלומיניום, נירוסטה ואפילו בטון, המואר מבפנים. את השלט עצמו ניתן להעמיד סמוך לכניסה לבית ויש המקדימים לשים אותו בגדר החיצוני. בבתים משותפים יוצב השלט לרוב במקום בו העוברים ושבים יוכלו להבחין בו מהרחוב, או בכניסה ללובי המשותף בבניין. מבחינת התאורה עצמה הרי ששלטים מוארים לבית יהיו לרוב מוארים על ידי תאורת לד חסכונית (שמחליפה לאט לאט את תאורת הפלורוסנט) ואפילו תארוה סולארית אשר נטענת במהלך היום ופועלת עם רדת החשכה.

למה צריך שלט לבית?

אבל רגע, למה בעצם להשקיע בשלט לבית, שלא לדבר על מואר. הרי אני יודע איפה אני גר ומי שרוצה לבוא אלי – יכול לשאול. אז האמת היא שנושא השילוט הוא כיום חלק מתקנות העזר העירוניות. מטרתו בראש ובראשונה לעשות סדר וכן לאפשר לרשויות וגופים מסחריים – להגיע במדויק לכתובת שלך. זה יכול להיות שליח של חברה מסחרית וזה יכול להיות כונן חירום או אמבולנס, שחייבים להגיע במדויק לכתובת מדויקת ואין להם זמן לחפש דקות יקרות אחר הכתובת הנכונה. בפועל, כאמור, שלט מעוצב לבית הוא קודם כל אמירה עיצובית.

מה שנכון לעסק נכון גם לבית הפרטי

בעלי העסקים הבינו שכמו שהם משקיעים בפרסום טוב, במערכות מחשוב ותקשורת או בצוות העובדים, הם חייבים גם להשקיע בשילוט של העסק. עבורם- אין פשרות בנושא זה. כך גם לגבי שלטים מוארים לבית פרטי. דווקא בבית פרטי, הדבר בו אתם משקיעים את הכי טוב ורוצים שיראה הכי יפה- אין מקום להתפשר על עבודת שילוט חפיפניקית ובסטנדרטים נמוכים. ישנם חברות שילוט רבות אבל מעטים הם החברות המקצועיות היודעות לשב גם ראיה עיצובית וגם עבודה איכותית. אנחנו אישית מאמינים, כי את בשורת השילוט המואר, כדאי להטמיע גם בבתים פרטיים ולכן מאפשרים ללקוחותינו גם מחירים נוחים ואטרקטיביים.

שלטים מוארים לבית
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!