שלטים מוארים לבית פרטי

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!

שלטים מוארים לבית פרטי

את האפקטיביות הרבה שיש לשלטים מוארים בעולם הפרסום, המיתוג והבידול לעסקים, משרדים, מרכזי קניות וחנויות שונות – כולנו מכירים. העובדה כי שלט מואר מקנה בולטות גם בשעות היום אבל בעיקר בשעות החושך, הופכת אותו לכלי ראשון במעלה בכל הקשור למשיכת תשומת לב של העוברים ושבים. אל שטרנד זה הופך כעת גם לנחלתם של הבתים הפרטיים. שלטים מוארים לבית פרטי, נפוצים מאוד ומקנים לכל בית בו הם מוצבים ייחודיות מרשימה משלו.

אבל רגע, למה בעצם לשים שלטים מוארים לבית פרטי. אם בעסק או בחנות אנחנו רוצים למשוך תשומת לב, כדי שיבואו אלינו עוד לקוחות ואנשים, הרי שבבית נרצה לשמור על פרטיותנו. נרצה שיבואו אלינו רק מי שאנחנו מזמינים. התשובה לשאלה זו היא פשוטה. לשם מה אנחנו משקיעים בגדר יפה? בגינה פורחת? בטיח צבעוני ומרשים? מעבר ליופי שכל האלמנטים הללו מקנים לבית עצמו, הרי שיש להם מה לומר על אלו המתגוררים בתוכו. מכלול העיצובים בבית הוא חלק מן ההוויה של הבית ושלטים מוארים לבית פרטי גם הם כאלו. 

שלטים מוארים לבית פרטי והמטרות שלהם

בין אם מדובר בשלט עץ, שלט זכוכית, שלט מתכת מפורזל, מואר או רגיל, השלט בכניסה לבית מהווה ציון משמעותי. הוא אינו מעניק רק מידע אודות זהות האנשים המתגוררים בבית או מספר הבית אלא הוא משמש כיוצר הרושם הראשוני לכל מי שנכנס בשערי הבית או עובר בסביבה. השלט מיצג את הבית לא פחות מכל אביזר מדהים בגינה או אלמנט ירוק או חפצי נוי אחרים. היתרון הגדול של שלטים מוארים לבית פרטי, הוא שבניגוד לאלמנט כמו אדנית פרחים יפה, הוא מצליח להרשים גם שהחושך יורד. יתרה מכך, אז האפקט שלו אפילו מתעצם.

יחיד ומיוחד

בגלל הבולטות הרבה שלו והמסר שהוא אמור להעביר, על שלט מואר לבית להיות מיוחד. בעבר, היו עושים שלטי מתכת או עץ אחידים לכל הרחוב או השכונה. כיום, כל שלט חייב להיות בעל נראות אחרת ומיוחד מאוד. הוא חייב להיות מיוחד לא רק באיכות החומרים, או ברמת הגימור אלא גם בעיצוב. יחד עם זאת, לרוב, בניגוד לשטים של עסקים, שלטים מוארים לבית פרטי הרבה יותר סולידיים ומכובדים. הם יכולים להיות צבעוניים, אבל עדיין לשמור על מכובדות מסוימת.

במידה ותבחרו בחברת שלטים איכותית ומנוסה, תוכלו לתכנן עם מחלקת העיצוב שלהם, שלט ייחודי, שיתאים לבית שלכם ויאפיין גם אתכם. ככלל, ראוי ששלטים מוארים לבית פרטי יתכתבו עם העיצוב או הקונספט העיצובי השורר בבית. לשם ההמחשה, במידה והבית עשיר באלמנטים מזרחיים, הרי שגם השלט יישא אופי שכזה. אם יש דגש על ירוק וטבע, ניתן לשלב אלמנטים טבעיים בשלט.  

בשבחי הטכנולוגיה

לא רק העיצוב מתקדם כיום בעולם של שלטים מוארים לבתים פרטיים. גם הטכנולוגיה. את שלטי הניאון או הפלורסנט והנורות הבזבזניות, החליפו נורות לד. בשלטים רבים מותקנים מערכות סולאריות אשר אוגרות אנרגיית שמש במהלך היום ומהן ניזון השלט בלילה. בדרך זו, ההדלקה הופכת לאוטומטית עם רדת החשכה ונכבית בסיומה, כך שמדובר בחסכון כספי רב.

גם ברמת החומרים, אנו זקוקים לרמה גבוהה ומתקדמת. שלטים מוארים לבית פרטי, חשופים בדרך כלל לפגעי מזג אוויר, גשם, אבק, לחות, שמש חזקה וכד' וכדי לשמור על איכותם לאורך שנים, אנו זקוקים לאיכות חומרים גבוהה, תכנון וביצוע נכונים וכמובן אחריות החברה המתקינה.

גודל ומיקום

בניגוד לשלטים מעולם העסקים או החנויות, שלטים מוארים הרבה יותר קטנים. מטרתם אומנם ליצור אפקט WOW  אבל לא להיות גרנדיוזיים ומוגזמים. כזכור אנחנו איננו רוצים למשוך אלינו אורחים לא רצויים, כמו עש לאור. בדרך כלל שלטים מוארים לבית יוצבו בסמוך לדלת הכניסה אך הדבר אינו מחייב, כמובן. רבים מציבים שלט מואר על הגדר החיצונית או מעל החניה או בכל מקום אחר בעל בולטות. 

הבולטות יכולה להיות כאמור גם בעזרת הצבעוניות של השלט או בעזרת התוכן שלו. שלטים מוארים לבית לא חייבים להיות רק נושאי שם המשפחה או מספר הבית. שלט יכול להיות גם משפט שנון או מעצים, צורות דקורטיביות (למשל ציפורים או פרחים), דימויים מופשטים או מורכבים, מילים בודדות בעלות משמעות ("שפע", "אהבה" וכד') ועוד ככל שעולה על רוחכם.

שלטים מוארים לבית פרטי
עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המרכז לייצור שלטים
המרכז לייצור שלטים

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

שלטי ניאון
שילוט פנים
שלטים עם אותיות מובלטות
שלטי אלומיניום
שלטים מוארים
שלטי שמשוניות
שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

073-3753257

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!